BasBQ
Beef en Steak

WGA op gas, welke onderdelen horen daarbij?

 
 
 
 

LuMbErJaCk

Kooltjesharker
Berichten
154
Van een buurman een ongebruikte WGA op gas gekregen, die hij op zijn beurt weer uit de afvalcontainer van het tuincentrum gevist had. Blijkbaar is het deksel een keer gevallen, want er zit een deukje op een hoek dat een beetje roest, omdat het emaille beschadigd is, en een roestplekje ergens midden op het deksel. Beide beschadigingen zijn aan de buitenkant, dus het zal mij verder aan mijn WGA roesten šŸ˜

Nou vraag ik me af of ik ergens speciaal op moet letten bij het kopen van een gasflesje, aansluiting, soort gas of is daar maar 1 soort van?
En binnenin kijk ik zo op de gasbrander, dus geen plaatje boven de brander om de hitte te verdelen en het rooster ontbreekt.
Nou heb ik ook nog een kolen WGA sinds enkele maanden, dus dat rooster is het probleem niet, maar wel dat ding voor over de brander.
Wat hoort daar origineel overheen? Kan dat eigenlijk nergens vinden namelijk.
Wel kwam ik deze duitse site tegen met allerlei WGA accessoires, maar volgens mij zijn dat allemaal custom onderdelen, toch?

Kortom, wat mis ik nog bij de gas WGA?
 
Volgens mij zit het in het rooster zelf
Screenshot_20221017-074830_Samsung Internet.jpg
 
Mooie aanwinst zo, zelf gebruik is de Gas WGA mijn vakantie BBQ geworden, mag op de meeste plekken en op vakantie heb ik toch geen tijd om te bbq-en. Het emaille plaatje dat er standaard wordt bijgeleverd is waardeloos. Bij Zifa Grills heb ik een Flavor bar gekocht, de gedeelde roosters en een Plancha. Nu vind ik het voor vakantie helemaal top werken. Wel een hoop verzendkosten helaas..

Evt heb ik nog een 2e hands Flavor Bar Premium te koop, hoef je er alleen een standaard WGA rooster bij te hebben en ben je klaar.
 
Mooie aanwinst zo, zelf gebruik is de Gas WGA mijn vakantie BBQ geworden, mag op de meeste plekken en op vakantie heb ik toch geen tijd om te bbq-en. Het emaille plaatje dat er standaard wordt bijgeleverd is waardeloos. Bij Zifa Grills heb ik een Flavor bar gekocht, de gedeelde roosters en een Plancha. Nu vind ik het voor vakantie helemaal top werken. Wel een hoop verzendkosten helaas..

Evt heb ik nog een 2e hands Flavor Bar Premium te koop, hoef je er alleen een standaard WGA rooster bij te hebben en ben je klaar.
Die 2e hands Flavor Bar Premium wil ik wel van je overnemen, even verder afhandelen in een PM-etje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan