Beef en Steak

Wga op de camping

 
 
 

baconstrips

Stoker
Berichten
279
Even lekker met t gezin weg naar de Paardenkreek.
Camping life.

1000051472.jpg

1000051475.jpg


Procureurlapjes, kipfilet, courgette, paprika, rubje, biertje, wijntje.
1000051473.jpg

Heeeerluk!
 
Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit!
2 vraagjes ...

1. Is dat een cast iron skillet? en zo ja ... die wil ik ook! waar kan je die halen?

2. U heeft in de WGA lucht sleuven gaatjes, en houten handles op de top vents, en zo te beoordelen op de foto gaan de lucht sleuven onder zijdelings open? (mijn duimen regelmatig verbrandt op mijn WGA die dit dus niet heeft) .. en een thermometer in de deksel.. waarvan ik mij afvraag, en nieuwsgierig ben... heeft die nut? Is dit een nieuwer of ouder model WGA?

Eigenlijk meerdere vragen, al doende leert men ;-)
 
Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit!
2 vraagjes ...

1. Is dat een cast iron skillet? en zo ja ... die wil ik ook! waar kan je die halen?

2. U heeft in de WGA lucht sleuven gaatjes, en houten handles op de top vents, en zo te beoordelen op de foto gaan de lucht sleuven onder zijdelings open? (mijn duimen regelmatig verbrandt op mijn WGA die dit dus niet heeft) .. en een thermometer in de deksel.. waarvan ik mij afvraag, en nieuwsgierig ben... heeft die nut? Is dit een nieuwer of ouder model WGA?

Eigenlijk meerdere vragen, al doende leert men ;-)
1. Het is een plancha plaatje dat in de WGA past. Ik heb m gekregen, geen idee waar je die nog kunt kopen.
2. Is het 'gewone' model, met aanpassingen. Schuifjes via marktplaats.nl van SW. Thermometer vind ik handig, maar bij de bereiding van hierboven heb ik m niet gebruikt.
 
ow.. dit word een goede vakantie. ik zie het al!!
nu nog een klein camping tafeltje zodat je niet de halve vakantie op je knien zit en jij komt uitgerust weer terug.
heerlijk gegeten in elk geval
 
Terug
Bovenaan Onderaan