BasBQ
Beef en Steak

WGA gevonden

 
 
 

harlin

Kooltjesharker
Berichten
214
Je gaat op moederdag maar op visite bij je moeder en neemt mee.

gyhuna5u.jpg


3ehemare.jpg


Een gloednieuwe WGA, stond daar al een eeuwigheid op zolder te niksen.

Mooi die dus bij deze geconfisqueerd, nu nog opzoek naar een castiron rooster.
 
Kijk, dat zijn de betere zoldervondsten!  :D
 
dat heb je goed voor elkaar  :)
 
Hmmm misschien ga k volgend jaar wel langs :p
 
Kijk daar zijn moeders toch weer handig voor!
 
Mooie score!
 
Wat is dat toch met die WGA rage...
Hoor je er nog bij als je er geen eentje hebt?
 
Ik heb er geen ;) hij is wel heel tof. Het is een heel veelzijdig en makkelijk mee te nemen barbecuetje. Ik snap de rage wel en het feit dat de wga de afgelopen twee jaar (bijna) niet te koop was in de winkels heeft bijzonder aan de populariteit bijgedragen
 
Ivo-tje zei:
Wat is dat toch met die WGA rage...

Het is een leuk klein bbq'tje voor erbij, beperkte hoeveelheid kolen nodig, goede lucht circulatie.
Leuk voor de kleine(re) projecten zeg maar. Had um zelf niet zo 123 gekocht/gezocht op een WGA maar deze stond te niksen, das altijd zonde.
 
De WGA is een fantastische grill barbecue, sat?s, shaslick en dergelijke. Maar ook voor koud roken. Op reis is hij ook superhandig, ik stop er mijn messen, kruiden, ministarter en 3 kilo briketten in kan ik twee weken mee vooruit.
 
Die hebben wij ook ooit 1 gehad, handige dingen om mee op vakantie te nemen!
 
Gebruik hem altijd als ik even iets voor mezelf wil maken. Kipvleugeltjes of zo voor de rub tests dat soort spul. Verder is het de perfecte barbecue voor alles met een stokje eraan! En hij is makkelijk mee te nemen. Kortom de ideale reis BBQ.
 
Gefeliciteerd hoor.
Ideaal om mee te nemen als je met vakantie gaat. Wij hebben vorig jaar in een stacaravan gezeten met 2 gaspitten.
Aardappels en groente binnen en buiten het vlees (o wat erg  ;D)
 
Gefeliciteerd met je supervondst. Sluit me aan bij de rest qua gebruiksgemak
 
Het is een superding! Gaat als eerste in de auto als we op vakantie gaan. Ik maak er van alles op, snelle steaks,  worsten, of hele kippen ( indirect), geroosterde groenten/aardappels. Ik gooi hem vol met briketten, zodat ik niet zonder kom te zitten, echt ik ben een groot fan!
En ook hier gebruik ik hem nog regelmatig, als ik een Ribsteak grill, dan gooi ik een grote starter vol briketten erin, voor enorme kolerehitte, en gaan met die banaan. En ik loop ermee als hij heet is.... Dat is dus niet de bedoeling, maar het wil nog wel eens ineens gaan plenzen, en dan is het hop hop onder de parasol of afdakje ermee. Maar dat heb ik niet gezegd ;)
 
Een heerlijk "even snel"  Q'tje!! ;D
 
Daarom heb ik er ook 1 gekocht, gewoon om met de rage mee te doen  :p

Verder mooie aanwinst na een bezoek aan je moeder :)

Ivo-tje zei:
Wat is dat toch met die WGA rage...
Hoor je er nog bij als je er geen eentje hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan