BasBQ
Beef en Steak

WGA camping pulled chicken

 
 
 

Revers88

Pitmaster
Berichten
858
Helaas is het op sommige camping wat lastig om te bbqen in Frankrijk. Gelukkig zijn er op sommige campings BBQ plaatsen waar heel de camping seizoen in seizoen uit gebruik maakt van dezelfde bbq en roosters.

Ik kies er toch voor om op met de eigen wga in de “bbq zone” te gaan staan.

We hadden nog 2 burger broodjes liggen en een kilo kippendijen met bot. Ik zal eerlijk zeggen dat we die eigenlijk voor de hond hadden gekocht, omdat die hier verder bijna niets anders eet 🤭😂.


Maar vandaag wel dus konden wij deze kip nuttigen. WGA aangestoken en gaan met die kolen. Ondertussen een potje badmintonnen 🙈 en wachten totdat de kip gaar is. Veel bekijks van alle voorbijgangers omdat de geur inmiddels over heel de camping hing en ik mijn telefoon naast de Q had staan met de meater app. Als laatste nog heel even het velletje krokant gebakken en op naar onze plats om te gaan eten.

En dan hier de fotos.

346922E2-2FB7-492D-B073-6AA986792AFF.jpeg

66E2EE94-DDA9-47C4-92E8-9F914242882E.jpeg
9715CFAE-9287-488C-9E8D-14230501CC33.jpeg
A76614B3-A26D-4140-9884-F5562F5E5FA5.jpeg
 
Zo, dat is nog eens een degelijk campingmaaltje. Ziet er erg goed uit!

Wel flauw dat je niet gewoon op de gemeenschappelijke bbq gewerkt hebt 🤣🤢
 
Lekker broodje geworden

je had op z’n minst je WGA op de gezamenlijke Q kunnen zetten 😉
 
Lekker hapje zo dat is een leuk broodje, en jullie hebben zo te lezen een verwende hond .. ? ( Geintje ) kipdijtjes zijn voor baas en bazin ook lekker !
 
Dat zal veel jaloerse blikken hebben opgeleverd.
 
Lekker broodje geworden

je had op z’n minst je WGA op de gezamenlijke Q kunnen zetten 😉
Haha, dan kreeg ik mijn deksel er niet meer vanaf!
 
Lekker man! Dat zijn de betere campingmaaltjes! 🥰 Heb je de Meater niet voorbij het indicatie-streepje in het vlees?
 
Camping Life Baby!
 
Dit is 100% vakantie, makkelijker en mooier kunnen we het niet maken. Dit neemt me in gedachten meteen terug naar zuid-frankrijk.
 
Lekker man! Dat zijn de betere campingmaaltjes! 🥰 Heb je de Meater niet voorbij het indicatie-streepje in het vlees?
Nee nee, al vraag ik mezelf wel eens af of dat echt verschil maakt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan