Beef en Steak

Werkblad/opberg ruimte

1iemand

Tondelzoeker
Wilde al langere tijd iets om mijn bbq spullen op te bergen en een werkblad hebben tijdens het bbqen. Aangezien wij een kleine tuin hebben wilde ik iets wat niet te groot is en wat verrijdbaar is. Heb van afval hout wat ik nog had een bbq tafel/kar gemaakt.

Persoonlijk vind ik dat ruwe wel mooi. Maar wil misschien toch nog de steiger planken schuren en branden en dan met een iets donkere beits erover heen.

Het werkblad had ik nog over van een bar die ik ooit gemaakt heb in mijn “mancave”.
Maar ga dit in toekomst denk ik vervangen. Is een standaard keukenblad van spaanplaat. Tijd zal het hoelang het meegaat. ‘s winters en met regen gaat de kar sowieso naar binnen

IMG_4213.jpeg

IMG_4214.jpeg

IMG_4215.jpeg

image.jpg

Mooi en met die verroeste golfplaat aan de zijkant, origineel (y)

Gaat de kar regelmatig buiten staan in weer en wind? want in dat geval inderdaad best een bescherming opzetten. Wij hadden vroeger een brievenbus in steigerhout en die is een 4 jaar meegegaan maar die stond natuurlijk constant buiten.

‘s winters en met regen gaat die naar binnen. Daarom wil ik in toekomst ook een ander blad.kar komt in “mancave” te staan daar kan ik die ook gebruiken en bbq vlakbij.
Is ook een van de redenen waarom ik de bbq niet heb ingebouwd. Nu kan ik alles verplaatsen waar ik wil.

Ik had mijn meibel en dan vooral het blad in de blanke bootlak gezet. Dat heeft toch wel drie jaar goed gehouden. ik weet zeker als ik m ieder jaar nog een laagje had gegeven dat het nu nog prima was geweest.

Terug
Bovenaan Onderaan