Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijken mij mooie brokken. Ik ben wel benieuwd of dit onder in de zak ook nog zo is maar zo op het eerste gezicht lijkt het prima gesorteerd. Ik denk dat ik daar ook maar eens een zak van ga aanschaffen.Heb vorige week een zak Marabu van de Welkoop gehaald. Moet zeggen dat ik net aan mijn eerste Kamado ben, dus niet veel houtskooluren gedraaid. Maar ik merk dat het traag aan gaat, zuinig brandt en geen nare geuren ofzo.
Bekijk bijlage 21090
Op de foto zien de stukken er klein uit, maar het is een flinke, grote zak en de blokken zijn prima van formaat.
Ik heb precies dezelfde ervaring. Kleine brokken en veel gruis.Daarvoor had ik een zak van Big Green Egg, maar vond daar juist erg veel gruis inzitten.
Wanneer wordt hij geleverd?Ik heb net ff snel een zak quebracho en een zak marabu besteld.
Heb straks alles al om een kamado te kunnen gebruiken. Nu alleen de kamado nog. HahahahA.
Wanneer wordt hij geleverd?
Ik trof dit aan in de zak XL houtskool. Ik ga er maar mee terug. De zak normale houtskool (die ook geschikt zou zijn voor kamado) durf ik niet eens open te maken.
Bekijk bijlage 52863