Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een foto van de Marabu? Als deze er goed uit ziet dan koop ik het hier.De buit is binnen, 2 zakken marabu en 1 zak quebracho. Niks mis mee met de welkoop kolen![]()
Beetje dit idee. Dit is ongeveer de gemiddelde grootte van de marabu. Quebracho heeft grotere stukken.Heb je een foto van de Marabu? Als deze er goed uit ziet dan koop ik het hier.
Quebracho hoor je wel eens wat klachten over een teerlucht.Wat zijn de bevindingen tot op heden, nog steeds allemaal goed?
Mijn kolen zijn op en op dit moment is het 20% korting.
4 zakken kokosbriketten á €47.95 besteld. Ze worden gratis thuisbezorgd. Een mooie aanbieding.
Ook zojuist besteld. Bedankt voor de tip. Mooie aanbieding![]()
Heb hier goede ervaring mee. Knettert zo goed als niet. Ga nu de welkoop variant maar eens testen. Prijs is namelijk we erg interessant.Ik heb me tot deze laten verleiden...
De € 15,- per 10 kg is een hele nette prijs maar vindt de Marabu ( van de welkoop?) te veel knetteren.
Ben benieuwd wat deze doen.
Bekijk bijlage 32064
Eerste zakken waren prima. Iets meer vonken bij high &fast maar de laatste restjes was het "dekking zoeken".....Heb hier goede ervaring mee. Knettert zo goed als niet. Ga nu de welkoop variant maar eens testen. Prijs is namelijk we erg interessant.