BasBQ
Beef en Steak

Welke Ribs?

Bij sommige Makro's kun je de procureur ook los kopen, en die wegen een kilo of 3. Uit de diepvries.
 
Volgens mij heb ik de blauwe doos in de aanbieding bij de Makro gezien gisteren Brownier.

De 3 stuks bevroren procureurs, kosten zo'n ? 3,50/ kg (doos van zo'n 8 - 9kg), los en niet ingevroren ongeveer een euro of ? 7,00/ kg (dus is een overweging waard zou ik zeggen, mits je ruimte in de vriezer hebt)

Mac
 
OK Mac, denk dat ik toch maar even richting Makro ga.
 
Mijn Makro verkoopt ook losse bevroren procureurs en dan zijn ze dezelfde prijs als de anderen in de aanbieding.
 
Aha, dat wist ik dan weer niet Dennis.
Zal ik in Barendrecht ook eens op gaan letten.
Thx

Mac
 
Mac zei:
Aha, dat wist ik dan weer niet Dennis.
Zal ik in Barendrecht ook eens op gaan letten.
Thx

Mac

Dominique zei:
Bij sommige Makro's kun je de procureur ook los kopen, en die wegen een kilo of 3. Uit de diepvries.

OOOO, en wat schrijf ik hier dan? Ikzalnigeensiets zeggen..... Stelletje stelletje... ;) :)
 
Hoorde jij iets Marcel?!? ;)
 
Bij de Makro geweest, 2 dozen blauw  :) in de vriezer.
Maar niet alles, 6 ribbels ontdooid, ontvliesd en ingesmeerd met de rub.
Morgen op de WSM, heb er zin an!
 
Zijn de procureurs n? in de aanbieding of volgende week vanaf dinsdag?
In de online folder zie ik ze niet staan... (of een acuut geval van beperkte blinheid  8))

Edit: verkeerde folder bekeken. Uiteraard staat het n?et in de food-folder!
 
Haiwatta zei:
Zijn de procureurs n? in de aanbieding of volgende week vanaf dinsdag?
In de online folder zie ik ze niet staan... (of een acuut geval van beperkte blindheid  8))

Edit: verkeerde folder bekeken. Uiteraard staat het n?et in de food-folder!
 
Zondag ook maar weer een doosje ribs scoren. Als het kan ook procureur al hoop ik dat ze bij ons ook per stuk verkocht worden,
 
Gewoon vragen, ik heb er ook 1 gescoord, 2 1/2 kilo, iets meer dan 10 eu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan