BasBQ
Beef en Steak

Welke maat rooster slijpen wga?

Heb helaas geen meetlat bij me dus daar kan ik je nu niet aan helpen. Wel moet je ook even opletten dat de twee pinnen van de deksel ook ruimte hebben op je rooster.
 
Nou heb ik zelf geen WGA, maar in de oriënterende fase. Ik zag toevallig vandaag een filmpje op YT waarin iemand het rooster niet precies in het midden doormidden had gesneden. Juist een iets groter stuk 2/3 of zo op het eerste gezicht, voor wat grotere stukken vlees. Ze telde het nog uit, maar vergeten. Maar wat ik al schreef.... ik heb er geen een.
 
Nou heb ik zelf geen WGA, maar in de oriënterende fase. Ik zag toevallig vandaag een filmpje op YT waarin iemand het rooster niet precies in het midden doormidden had gesneden. Juist een iets groter stuk 2/3 of zo op het eerste gezicht, voor wat grotere stukken vlees. Ze telde het nog uit, maar vergeten. Maar wat ik al schreef.... ik heb er geen een.
Hi Pascal,

Als je een youtube account hebt. kan je in je webbrowser links naar Geschiedenis. misschien vind je hem dan nog terug?
In de app moet je eerst naar bibliotheek (rechts onderin) en dan naar geschiedenis.
 
Ik zou 'm lekker door slijpen in het midden zodat je de rekjes dwars kunt leggen op elkaar en lekker veel ruimte over hebt voor een kleine starter, je tang, de thermapen, wokkels en rookhout.
 
Ik heb hem doorgesneden zodat beide delen in op de bodem passen. Ik heb hem bewust niet precies door het midden geslepen ivm eventueel kolen bijvullen bij een indirecte sessie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan