Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coelho zei:Mag ik in jouw topic vragen waarvoor de vacumeermachines gebruikt worden? Ik begrijp dat je restjes kunt vacumeren en dan invriezen, maar wat is het voordeel ten opzichte van diepvrieszakjes? En hoe zit het met vochtige producten of bijvoorbeeld met saus of marinade? Ik kan me voorstellen dat dat er mee uit gezogen wordt als je ziet dat sommige apparaten bierblikjes plat zuigen.
Met andere woorden, waarom is dit een must have?
Mw. BBQ68 zei:Ikke ook wille hebbe :-\. Nog eens lief naar manlief kijken of hem mezelf cadeau doen.
Wat bedoel je met opklappen?Poetsertje zei:Ik denk dat alle foodsavers wel prima zijn.
Maar voor mij was het opklappen even belangrijk.
Nu staat hij makkelijk in een hoekje op het aanrecht.
Vrouwlief en rest van familie verklaarde me voor gek.
Nu zie ik allerlei taartenbak gebeurens vacuum in de vriezer verdwijnen en circuleren
er meerdere in de vrienden/kennissenkring
8)
Maar ik vind het verschil bij vlees enorm.
Wel of niet vacuum de vriezer in is voor mij haast het verschil tussen wel en niet
je vlees verprutsen.
Het blijft prachtig in de vriezer.
Great minds think alike, bij mij nog iets verder weg, maar ook op nummer 1 op de wensenlijst....RedFox zei:Hoi Frits, dat is snel, lijkt Frits wel
Heb je ook type wat je aanbeveelt? Ik werd gevraagd om verjaardagscadeau uit te zoeken (5.5.2013 komt er een zesje voor te staan...)