BasBQ
Beef en Steak

Welke controller + thermometer aanschaffen voor kamado?

kleine toevoeging, bestel de mounting plates bij vuur en rook. Thermapen hanteert belachelijke prijzen voor een metaalplaatje (22 pond o_O). Je kan overwegen deze ook zelf te maken, want het is echt niet meer dan een vierkant plaatje met een vierkant gat.

Voor dat geld kan ik er heel veel maken ;)
Zal deze dus nooit apart gaan bestellen
 
Ik ben een trotse eigenaar van een fireboard 2 drive met bijbehorende blower. Geen goedkoop setje, maar het is het geld meer dan waard. Voorheen had ik een igrill2, de wifi van de fireboard is alleen al de aanschaf waard. Verder een perfecte app, veel instel mogelijkheden inclusief de drive programma’s. De integratie met mijn applewatch was een leuke extra.

Nu al een paar keer gebruikt en ik word alleen maar enthousiaster.
 
Ik heb hem betaald met apple pay. Woensdag besteld, gisteren binnen gehad. En dat nog eens met 20% korting. Top! Ik denk niet dat ik weken kan wachten haha dus ik ga iets anders verzinnen
 
Ik heb hem betaald met apple pay. Woensdag besteld, gisteren binnen gehad. En dat nog eens met 20% korting. Top! Ik denk niet dat ik weken kan wachten haha dus ik ga iets anders verzinnen
Kijk die mis ik dus , 20% korting 🤔
Maar aan die plaatjes had ik je graag geholpen .
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt, waarmee hou je de kerntemperatuur in de gaten dan?

Heb deze ook, voor wat ik van de Q haal een perfect betrouwbaar dingetje geen gedoe met WiFi en telefoon. Mbt kern temperatuur: hiervoor is een probe die de kern in de gaten houd.
 
welke 20% korting?
Ik heb 180 pond betaald zag niks over korting staan
Ik overweeg trouwens toch nog de billows te halen, dus ben bang dat ik binnenkort weer ga bestellen
 
welke 20% korting?
Ik heb 180 pond betaald zag niks over korting staan
Ik overweeg trouwens toch nog de billows te halen, dus ben bang dat ik binnenkort weer ga bestellen
Als je je winkelmandje vult en verder gaat naar afrekenen ( je gegevens invullen ) maar nog niet betaald dan krijg je de dag erna een mailtje met 10% discount. Ik kwam er achter omdat ik geen creditcard heb en niet kon betalen .
Geluk bij ongeluk😉. Maar die 20% daar ben ik nog niet achter helaas .
 
TEMP-20 als kortingscode gebruiken
 
Nu nog ergens die plaatjes op de kop tikken, vind die plaatjes al duur laat staan met verzendkosten erbij..
 
Ja dat snap ik , had je graag geholpen .
Zit er geen metaalbedrijf bij jou in de buurt waar je het kan vragen
 
Vandaag toch maar de billows besteld, ook maar meteen een thermapen meebesteld. Nu nog ergens een goedkoop aluminium plaatje op de kop tikken. Heb maar een par vierkante cm nodig, praxis verkoopt 1m2 voor 30 euro ofzo. Ach ja kijk even bij de buren of een collega op het werk
@Stijn jij hebt toch de kamado plaatjes, wat zijn de afmetingen van het gat?
 
Netjes! Je moet gewoon de hoogte van je schuif meten en zorgen dat het gat straks moou aansluit op de billows
 
Vandaag toch maar de billows besteld, ook maar meteen een thermapen meebesteld. Nu nog ergens een goedkoop aluminium plaatje op de kop tikken. Heb maar een par vierkante cm nodig, praxis verkoopt 1m2 voor 30 euro ofzo. Ach ja kijk even bij de buren of een collega op het werk
@Stijn jij hebt toch de kamado plaatjes, wat zijn de afmetingen van het gat?

als ik er aan denk zal ik vanavond even opmeten
 
uiteindelijk toch maar de originele adapter plates besteld

Omdat ik een xl kamado heb verwacht ik dat er nog wel liefhebbers zijn voor de de kleinere maten bied ik ze aan tegen inkoopprijs
Hier
 
Wat is de beste manier van roken met een controller?
Ik merk dat de ventilatie gaten zo goed als dicht moeten staan, zo ook de top vent. Maar wanneer je gaat roken moet deze rook er ook uit komen neem ik aan..
Wie heeft hier tips voor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan