Als je een paar weken kan wachten is fat geen probleem , ben zojuist aan mijn vakantie begonnen@solexfrank Stuur er maar 1 op dan, kan hem goed gebruiken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een paar weken kan wachten is fat geen probleem , ben zojuist aan mijn vakantie begonnen@solexfrank Stuur er maar 1 op dan, kan hem goed gebruiken
Nu nog ff iemand zoeken die hem met card kan betalen . Zo te zien geen PayPal of ideal[mention]solexfrank [/mention] Waarschijnlijk gewoon bij https://thermapen.co.uk
Let er wel op dat je hier nog een nederlandse poweradapter bij moet kopen en dat je voor een kamado ook losse mounting plates nodig hebt, als je tenminste de bilows ook aanschaft.
Kijk die mis ik dus , 20% kortingIk heb hem betaald met apple pay. Woensdag besteld, gisteren binnen gehad. En dat nog eens met 20% korting. Top! Ik denk niet dat ik weken kan wachten haha dus ik ga iets anders verzinnen
Oke bedankt, waarmee hou je de kerntemperatuur in de gaten dan?
Als je je winkelmandje vult en verder gaat naar afrekenen ( je gegevens invullen ) maar nog niet betaald dan krijg je de dag erna een mailtje met 10% discount. Ik kwam er achter omdat ik geen creditcard heb en niet kon betalen .welke 20% korting?
Ik heb 180 pond betaald zag niks over korting staan
Ik overweeg trouwens toch nog de billows te halen, dus ben bang dat ik binnenkort weer ga bestellen
topperTEMP-20 als kortingscode gebruiken
Voor de Masterbuilt heb je nodig:Netjes! Je moet gewoon de hoogte van je schuif meten en zorgen dat het gat straks moou aansluit op de billows