Beef en Steak

Welke bbq voor in de caravan?

Ik neem de wga niet meer mee. Elke keer wanneer ik een camping op zoek, mag je er niet bbq'n op houtskool en zelfs niet op gas. En ja van te voren check ik of het wel mag 🤬. Voortaan gaat de elektrische bakplaat mee en ga ik wel bier drinken 😜.

Ik zoek alleen landen waar je gewoon kan bbq’en en heb in de caravan een weber 47 en een 57 bij. Als ik ze aansteek wil ik wel lekker de ruimte hebben.

zoals zovelen al schreven, de WGA. Met de caravan nog geen camping meegemaakt waar we hem niet mochten gebruiken gelukkig. (gaan voornamelijk naar Frankrijk)

zoals zovelen al schreven, de WGA. Met de caravan nog geen camping meegemaakt waar we hem niet mochten gebruiken gelukkig. (gaan voornamelijk naar Frankrijk)
Ik ben vaak in la france op vakantie geweest, de meeste plekken verboden bbqs. Ik huurde stacaravans en er zat een gas plancha bij. Maar een kolenbbq mocht niet, dus ik nam mijn smokey joe niet mee (meer afstand van kolen tot rooster). Ik was in de dordogne en de rhone/provance.

Ligt er denk ik erg aan waar in Frankrijk je komt en misschien wanneer ?
Mijn ervaring is ook vaker niet dan wel toegestaan.

In b.v. Zweden en Noorwegen nog nooit problemen gehad met niet mogen babbekukelen.
Mag overal is mijn ervaring.

In b.v. Zweden en Noorwegen nog nooit problemen gehad met niet mogen babbekukelen.
Mag overal is mijn ervaring.
Zuidelijk Europa is daar , wel enigszins verklaarbaar, wat minder makkelijk in......

Kost je wat maar hier zou mijn voorkeur naar uitgaan 🤣
Bbq verbod huh? 🤭

Screenshot_20240925_200743_Chrome.jpg

Screenshot_20240925_200757_Chrome.jpg

maar om het wat meer realistisch te houden is de wga perfect en dat weet je diep van binnen ook wel @Qlutser 🥰
Denk als jij een brandblusser langs je Q zet ze al minder moeilijk doen 🤪

Ja eigenlijk zou ik gewoon een offset aanhanger nog achter de caravan vast moeten knopen @Veluwse Bob. Geen houtskool toegestaan!? Dan gewoon hout stoken 🤪

Maar we gaan het zien. Ik heb in ieder geval opties nu. Ik heb een kleine cadac carri chef 2 van mijn schoonvader gekregen. De WGA gekocht en eventueel kan ik pizza maken met de Ooni als die ook een keer mee gaat.

Bekijk bijlage 69452
BGE Minimax.
Lekker op hoogte werken met de pootjes..
Heerlijk ding.

Maar wel wat overdreven voor de camping misschien, qua gewicht ook niet ideaal. 😜

WGA is de alom favoriet hier.. Overigens.
Als het alleen gas mag zijn zou ik gewoon de skottel gebruiken.. Dat is toch wel nr 1 kooktoestel van een caravan/camper.. Cadac heeft zo enorm veel accessoires voor dat ding dat hij ook bijna alles kan. Due gepaard met een gas pitje, of zoals ons een klein inductie plaatje en je kan alles.
Ik gebruik de cadac carri chef 50, ook vaak naast de minimax. Lekker gebakken aardappeltjes ernaast bijv

Bekijk bijlage 69453

ik heb voor de "skottel" inmiddels;
BBQ grill
Paella pan (Hier op de foto)
50/50 bbq grill en plancha

Pellets, geen ervaring mee. Maar ik vind die traeger ranger er altijd wel gaaf uit zien
Deze foto is zo nice... als het goed is ga ik een Minimaxje maandag ophalen 🤞 op later moment nog die verhoogde pootjes scoren 🤪 voor de time being zet ik hem op m'n werk neer.
af en toe effe wat lekkers maken daar 😋

Edit; nog nooit zo'n zin gehad in maandag 😂

Deze foto is zo nice... als het goed is ga ik een Minimaxje maandag ophalen 🤞 op later moment nog die verhoogde pootjes scoren 🤪 voor de time being zet ik hem op m'n werk neer.
af en toe effe wat lekkers maken daar 😋

Edit; nog nooit zo'n zin gehad in maandag 😂
Veel plezier vandaag!!!

Terug
Bovenaan Onderaan