Die paella ziet er heerlijk uit .
Ik heb vandaag via marktplaats een wga nieuw in de doos weten te scoren voor 65€. Nu alleen nog een caravan Bekijk bijlage 69496
Ik zou zeggen, rustig opbouwen, het belangrijkste heb je al, de rest kan later.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die paella ziet er heerlijk uit .
Ik heb vandaag via marktplaats een wga nieuw in de doos weten te scoren voor 65€. Nu alleen nog een caravan Bekijk bijlage 69496
Ik ben vaak in la france op vakantie geweest, de meeste plekken verboden bbqs. Ik huurde stacaravans en er zat een gas plancha bij. Maar een kolenbbq mocht niet, dus ik nam mijn smokey joe niet mee (meer afstand van kolen tot rooster). Ik was in de dordogne en de rhone/provance.zoals zovelen al schreven, de WGA. Met de caravan nog geen camping meegemaakt waar we hem niet mochten gebruiken gelukkig. (gaan voornamelijk naar Frankrijk)
Zuidelijk Europa is daar , wel enigszins verklaarbaar, wat minder makkelijk in......In b.v. Zweden en Noorwegen nog nooit problemen gehad met niet mogen babbekukelen.
Mag overal is mijn ervaring.
Deze foto is zo nice... als het goed is ga ik een Minimaxje maandag ophalen op later moment nog die verhoogde pootjes scoren voor de time being zet ik hem op m'n werk neer.Bekijk bijlage 69452
BGE Minimax.
Lekker op hoogte werken met de pootjes..
Heerlijk ding.
Maar wel wat overdreven voor de camping misschien, qua gewicht ook niet ideaal.
WGA is de alom favoriet hier.. Overigens.
Als het alleen gas mag zijn zou ik gewoon de skottel gebruiken.. Dat is toch wel nr 1 kooktoestel van een caravan/camper.. Cadac heeft zo enorm veel accessoires voor dat ding dat hij ook bijna alles kan. Due gepaard met een gas pitje, of zoals ons een klein inductie plaatje en je kan alles.
Ik gebruik de cadac carri chef 50, ook vaak naast de minimax. Lekker gebakken aardappeltjes ernaast bijv
Bekijk bijlage 69453
ik heb voor de "skottel" inmiddels;
BBQ grill
Paella pan (Hier op de foto)
50/50 bbq grill en plancha
Pellets, geen ervaring mee. Maar ik vind die traeger ranger er altijd wel gaaf uit zien
Veel plezier vandaag!!!Deze foto is zo nice... als het goed is ga ik een Minimaxje maandag ophalen op later moment nog die verhoogde pootjes scoren voor de time being zet ik hem op m'n werk neer.
af en toe effe wat lekkers maken daar
Edit; nog nooit zo'n zin gehad in maandag