BasBQ
Beef en Steak

Welke barbecue moet ik kopen?

Gasser. Ancient tribal slang for the village idiot who can't make fire






Maar toch is het handig als je bijna elke dag je vlees klaar wil maken op een Q...
 
Dominique +1
Bij mij is 1 op de drie sessies op de Spirit omdat, zoals Pierre al aangeeft, je niet altijd tijd hebt om te wachten tot de kolen heet zijn. Pizza's gaan alleen maar op gas vanwege het gemak van regelen en de hoge temperatuur.
Een aparte poll over het gebruik van gas-barbeques lijkt me niet nodig omdat het gebruik hiervan afhankelijk is van de positie van de branders (lengte of breedte) en het aantal branders, en dus het gewoon proberen is hoe je jouw gasser moet instellen voor de verschillende manieren van buitenkoken.
 
Ik lees dit berichtje nu pas voor het eerst (er staat ook zoveel op het forum...) en vond het wel fijn.

Ervaring leert inderdaad dat een 57'er een prima instapmodel is, maar om de een of andere reden komt er daar telkens een stukje bij. Of een Smokey Joe omdat ie er zo goed bij staat, of een WGA omdat die zo praktisch is, of een drum smoker omdat die zo mooi stabiel blijven, of een vintage weber omdat die houten hendeltjes zo mooi zijn, of een smokey mountain, want je moet toch een echte smoker hebben, of een nieuwe 57'er want die oude doet het wel nog, maar jah, die nieuwe zijn zo mooi...
 
Prima verhaal aan het begin van dit topic.

Mijn keus is uiteondelijk toch gevallen op de Primo XL. Een bak geld ik geeft het gelijk toe maar na een flink aantal sessies en zelfs afgelopen weekend vis gestoomd op de BBQ. Wordt ik nog steeds blij van het apparaat en de vele verschillende manieren van werken die er mogelijk zijn. Mijn kogel staat sinds dien ongebruikt in een hoek  :)
 
Frank Smoker zei:
Prima verhaal aan het begin van dit topic.

Mijn keus is uiteondelijk toch gevallen op de Primo XL. Een bak geld ik geeft het gelijk toe maar na een flink aantal sessies en zelfs afgelopen weekend vis gestoomd op de BBQ. Wordt ik nog steeds blij van het apparaat en de vele verschillende manieren van werken die er mogelijk zijn. Mijn kogel staat sinds dien ongebruikt in een hoek  :)

Primo is een goede keuze, ik heb er al jaren veel plezier van!
 
Ook hier, sinds ik mijn Primo XL heb staat de UDS, gasser en WGA werkeloos toe te kijken! Ideaal apparaat!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan