BasBQ
Beef en Steak

Weer of geen weer!

 
 

Mark b

Stoker
Berichten
396
T regent pijpenstelen en de wind gaat lekker te keer maar I don,t give a sh@t
Als er f1 is mag ik wat lekkers maken en wat anders dan een smashed burger!
Mooie gelegenheid om m’n plancha eens te proberen en wat deed die t goed!
T sausje was uit de supermarkt,paprika met tuinkruiden,hier zelf nog augurk in blokjes aan toegevoegd.
Broodjes eerst even aangezet met knoflook olie,vervolgens de bacon en daar moest ik serieus goed bij blijven want t ging als een malle!
Ui in ringen er op en vervolgens de bal gehakt waar ik wat Turkse kruiden doorheen gedaan heb.
Beetje ijsberg sla er bij en echt!……zodra iemand vraagt of ik naar de Mac wil ga ik gierend naar de supermarkt voor gehakt want hier kan geen fast food burger aan tippen.
IMG_5796.jpeg
IMG_5797.jpeg
IMG_5799.jpeg
IMG_5800.jpeg
IMG_5802.jpeg
 
Nothing mis mee!!!. en idd haalt het zeker niet bij de lapjes schoenzool van de Mac
 
Heerlijk water in de mond . Waar heb je die plancha vandaan? Ik zoek een zelfde met grate in het midden voor de KJ Classic 1
 
🤤🤤🤤🤤🤤🤤 als.ik dit zie wil ik niet eens aan fast food ketens denken. Zelf vers gemaakt is lekkerder en heb je niet na 30 minuten weer honger haha en dan prijs verhouding heb je ook.nog eens veel meer smaak en kwaliteit voor je geld.

Mooie opmaak van je burger ook.
Ziet er goed uit !!
 
Heerlijk water in de mond . Waar heb je die plancha vandaan? Ik zoek een zelfde met grate in het midden voor de KJ Classic 1
Kijk eens bij Vuur en Rook in Lunteren. 47 cm plancha van Windmill in de aanbieding 59,95 €, of via Bol.com 2 € euro duurder maar MET gratis verzenden, of kijk even bij het Topic "mijn laatste aanwinst" laatste/nieuwste bericht voor foto's
van de plancha.

20231109_134228.jpg


20231109_134159.jpg


20231109_134118.jpg
 
Lekker man 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan