Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als er een gedeelte PP de vriezer ingaat, mengen jullie daar de PP eindsaus ook al door heen, of meng je dit er pas doorheen op het moment dat je de PP weer gaat eten.
Ik had mijn eindsaus juist gewoon door mijn hele bak PP gemengd. Wat er van die bak overbleef heb ik in gevroren, dus de eindsaus zat er al in
Anders moet je die eindsaus ook weer apart gaan bewaren/invriezen..
ik eet de pp meestal neutraal als ie vers van de smoker komt en als ie uit de vriezer komt dan pas ga ik saus gebruiken omdat ie mogelijk wat droger is geworden....
lijkt me een geweldig recept, wil ik aankomende zondag gaan maken (eerste x) alleen vroeg ik me wat af, nl: kan je dit recept ook aanhouden maar dan de injectie weglaten(heb ik niet) of voeg je dan op andere manieren wat toe? en ik wil het maken in de otx 47 cm. op de mingnon methode met cocos briketten van THM, is er nog iets waar ik op moet letten (behalve de temp natuurlijk ;-))
iemand een ide van hoeveelhijd koude en hete briketten? 15 koude / 20 hete erop goed?
bedankt voor de tips, cakeblik ga ik doen en hoeveel koude zou ik dan moeten neerleggen? zo hoog als het rekje wat de briketten tegenhoud?
Heb ik het dus goed dat de gloeiende briketten de koude aansteken?dit lukt me in ieder geval niet met die weber briketten maar met cocos dus wel?
Voor de lange sessie stort ik altijd zoveel mogelijk, wat overblijft gaat de volgende keer wel op. Je gloeiende briketten steken idd de koude aan. Je kunt ook voor de hoefijzer methode gaan, zie hier voor inspiratie.
oke, gaaf, die hoefijzermethode nog niet eerder gezien.... vandaag wat spareribs gemaakt met voor het eerst kokosbriketten, maar wat een verschil is dat!!!!!!! temp gewoon tussen 125 en 135 graden kunnen houden...voorspelt veel goeds voor morgen, op -misschien- de hoefijzer methode
Ik heb hemzelf nog nooit toegepast, het leek op de foto een hele gecontrolleerde sessie. Dus open je morgen even een draadje waarin je jouw bevindingen plaatst?
hoefijzermethode ziet er goed uit, maar heb nu na de ribs die er ruim 4 uur op lagen het idee om het toch eerst zo te proberen, briks aan 1/4 van de bbq, een paar gloeiende aan de linkerkant erop en dan lekker laten gaan. Mocht het te vroeg op zijn leg ik weer wat nieuwe erbij.Heb vandaag nog geen 3de van de kolen opgemaakt dus....
twijfel een beetje.
Een eigen draadje maken, betekend gewoon een nieuw onderwerp maken toch?
Wil morgenochtend om 8 uur de procureur erop gooien....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.