BasBQ
Beef en Steak

Weber Style Digitale Thermometer

 
 
 

ThrowonD

Stoker
Berichten
494
In de ING rentepuntenwinkel voor 34 euro..., is dit wat?
 
Ik heb deze nog niet eerder gezien.... Heb wel de voorganger gehad, groot nadeel vind ik het ontbreken van een 2e probe. Ook waren de verschillende kerntemperaturen vast ingesteld, en dus vaak aan de hoge/veilige kant.
Ik ben nu erg blij met mijn Maverick, food- en bbqtemperatuur af te lezen en tijden en temperaturen zelf in te stellen. Ik heb de mijne met air-Miles korting besteld bij het Blauwe mannetje
 
Bedankt voor je  input..

Wat is het blauwe mannetje?

(ik dacht eigenlijk in de trand van een thermometer erbij....)


1 probe van de Maverick gister na de derde keer zonder resultaat bakken op 200? in de vuilnisbak gemikt...
 
Blauwe mannetje is denk ik.... Bol.com

En er is hier een draadje ergens met het herstellen van probe's dus misschien
had je hem nog niet weg moeten gooien.
 
mitch01 zei:
En er is hier een draadje ergens met het herstellen van probe's dus misschien
had je hem nog niet weg moeten gooien.

Hij ligt nog in een rommel bak.., maar zoals ik al zei..., na drie keer bakken op 200 graden denk ik niet dat hij nog gereanimeerd kan worden...
 
Deze ken ik ook niet. Ik heb een ander type Weber en een Maverick. De laatste heb ik nog niet zo lang maar gebruik ik het meest omdat deze ook een probe heeft voor de dome temp.  De probe van mijn Weber is voor mijn gevoel ook wat minder betrouwbaar. Deze heb ik ook al een paar keer droog moeten bakken trouwens. Dat heeft wel geholpen, maar of hij nu helemaal exact is ??? Mijn voorkeur gaat uiteindelijk uit naar de Maverick.
 
Terug
Bovenaan Onderaan