BasBQ
Beef en Steak

Weber Q3200 gas

Juveke

Tondelzoeker
Berichten
15
Hallo,
Ik ben op dit ogenblik in het bezit van een Houtskool BBQ weber performer GBSen zou heel graag een gas BBQ als extra bijkopen.
Heeft er iemand ervaring met de Q3200 en is dit een goede keuze.
Alvast bedankt
 
Ik heb ervaring met een kleinere uitvoering van de Q, maar ik zou niet voor een Q3200 gaan voor dat geld zou ik voor een weber Spirit gaan.
 
Persoonlijk vindt ik de Spirit te veel plaats innemen en ik had toch graag een gas BBQ met directe en indirecte warmte
 
wat is de reden dat je perse gas wilt?
 
De reden voor de aanschaf van een gas bbq is dat ik ook graag in de winter een BBQ 'tje doe en dat deze ook snel op temperatuur is, maar ook dat ik soms kookoppervlak te kort kom endaar om denk ik ook dat het makkelijk is als je de beide kan combineren
 
bij mij staat ie in de winter ook gewoon aan (met briketten)
 
Heb je dan wel eens aan een outdoorchef gedacht? Die heeft een trechter in het midden, waardoor je ook indirect kunt bbq-en, maar wel je hele rooster tot je beschikking hebt.
 
Zelf zou ik ook voor de spirit gaan, de spirit Original 210 heeft 2 zijtafels die je kan wegklappen zeer compact dus aan de andere kant is een Q3200 heel gebruik vriendelijk ,
vorig jaar op excursie geweest naar weber in Chicago en daar de CEO en oud Ceo gesproken iemand van de groep vroeg hen wat ze het meest zelf gebruiken het antwoord was van beiden de Q3200 het nadeel van de Q bbq,s vind ik dat je er lastiger mee indirect kan bbq en maar daar is tegenwoordig ook wat voor .
veer plezier met de aankoop van je BBQ
 
Terug
Bovenaan Onderaan