BasBQ
Beef en Steak

Weber performer 57cm gescoord

 
 

nicky

Stoker
Berichten
409
Zo stond de q een weekje geleden op mp. Vraagprijs 25 euro. Ik kon aan de foto's niet zien of het een 47'er of een 57'er was maar h?, voor 25 euro wil ik die performer wel!! Direct een mail gestuurd dat ik de bbq graag voor de vraagprijs wilde ophalen, dezelfde avond stond hij in mijn tuin.
ybure2e2.jpg


Kan wel wat TLC gebruiken
utumytep.jpg


Mist ook nog een moertje. Toen ik op zoek ging naar een moertje begreep ik waarom ze het met een ijzerdraadje hadden gefixt, die weber's hebben moertjes met amerikaanse draad, niet zomaar overal te krijgen helaas. Gelukkig was er in Weert 1 ijzerwaren zaak die zo'n moertje voor me had :)
avahahu2.jpg


Before
ybe3aqup.jpg


After
yvyvera3.jpg


Rooster schoonmaken:
y2unahah.jpg


Ketel heeft flink wat schade helaas :(
zuhutyma.jpg


Maar die ziet er na een grondige schrobbeurt ook weer netjes uit:
ydyny3e5.jpg


Ook het rekje even flink afgesopt:
amase2eg.jpg


Helaas waren er verschillende plastic onderdelen afgebroken. Ik heb ze opnieuw gelijmd, hopen dat het houdt...
azusu2un.jpg


Gaatje boren voor een thermometertje:
a2epy2et.jpg


Kijk 'm shinen :)
he6uzyqy.jpg


Binnenkant ook weer schoon
y2yqy8yd.jpg


Familie foto :)
pe5u7y7y.jpg


Eerste vuur
edete4um.jpg


Even flink opstoken om al die schoonmaakmiddelen eruit te fikken :)
evasyra2.jpg



Uurtje laten ook nog wat standaard spul erop klaargemaakt, burgers, worstjes en steaks... helaas geen foto's van gemaakt...
 
Dat heb je netjes gedaan! Mooie score!
 
Mooie Weber voor een hele mooie prijs!
 
dat heb je mooi voor elkaar voor weinig geld
 
Netjes hoor, ben wel jaloers op je aanwinst. De kleur is wat minder, maar ach, voor 25 euro en wat poetswerk moet je niet zeuren natuurlijk! :)
 
Hele mooie score, afgebroken onderdelen en moertjes kun je gewoon bestellen bij Weber Nederland.
 
Ao, die is fijn opgeknapt! En hij staat er parmantig tussen te shinen. Leuk!
 
Deze Q zal jouw eeuwig dankbaar zijn voor een mooi tweede leven!!
 
Is overigens geen Performer maar een Platinum. Voor ?25 geen miskoop gedaan...
 
Wat is TLC?
Heb een oude weber gevonden in de garage van mijn vader en zou die een grondige beurt willen geven voor mijn broer.

Hier en daar roestvlekken, ook rooster roestsporen. Wat raden jullie aan om te doen
 
Ezechiel zei:
Wat is TLC?
Heb een oude weber gevonden in de garage van mijn vader en zou die een grondige beurt willen geven voor mijn broer.

Hier en daar roestvlekken, ook rooster roestsporen. Wat raden jullie aan om te doen
Tlc=tender love and care

Ik zou hem naar Nicky brengen die is goed met poetsen =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan