BasBQ
Beef en Steak

Weber Master Touch verkopen of toch niet?

 
 

compusmurf

Sprokkelaar
Berichten
25
Een paar weken geleden een BGE gekocht en sindsdien gebruik ik mijn Weber Master Touch niet meer. Toch heb ik het gevoel dat ik hem nog niet moet verkopen.

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad en hebben jullie toen je andere bbq gehouden of weggedaan?

Als je hem hebt gehouden, waarvoor heb je dat dan gedaan?

De enige reden die ik kan bedenken als we een wat grotere groep eters hebben maar daarvoor kan een kleiner model dat niet zoveel ruimte in beslag neemt ook prima zoals een WGA.
 
Ik heb na aanschaf van mijn Primo XL mijn landman 60 CM gehouden, in drie jaar tijd heb ik hem 3 x gebruikt, omdat ik tijdens de low en slow sessies een kippetje wou maken.

Zou ik hem echt missen als ik hem verkocht, ik denk het niet..

Heb ondertussen wel een WGA erbij gekocht  :D
 
ik heb mijn weber 57 verkocht om ruimte te maken.
acheraf gezien had ik hem moeten houden, je krijgt er geen pepernoot meer voor, en hij is toch heel handig om er bij te hebben.

maw ik heb spijt
 
Een paar weken om het te beoordelen is misschien wat kort. Je kunt het ook 6 maanden of zo aanzien. De Weber zal in die tijd niet heel veel waarde verliezen denk ik dus kun je hem dan alsnog verkopen mocht blijken dat je hem echt niet gebruikt.

Beter dan nu verkopen en twee maanden later spijt krijgen dunkt me :)
 
Dank voor jullie reacties.

Ik heb besloten om hem wel te verkopen en een WGA aan te kopen zodat ik en een extra bbq heb en 1 voor onderweg. Mijn vrouw was er ook blij aangezien er nu geen 2 grote bbq's meer staan.
 
Chris de Greaut zei:
altijd die vrouwen weer.  %-( %-(

Sorry? Ik heb 7 bbq's staan onder het mom van " beter mee verlegen dan om verlegen". O, en ik ben een vrouw. Dhus... ;)
 
Dominique +1 <3 you're the man !! ;-)

 
Terug
Bovenaan Onderaan