Beef en Steak

Weber go anywhere gas.

ketjedon

Tondelzoeker
Berichten
14
Ik heb een Weber go anywhere gas aangeschaft om mee te doen op vakantie. Onze camping laat geen kolen toe anders was mijn kleine Kamado mee.

Iemand ervaring?

Mogelijkheid low and slow?

Een smoker tube heb ik en doe lekker houtsnippers mee.

So tips are welcome.

Verstuurd vanaf mijn CPH2465 met Tapatalk
 
Ik heb hem ook. En inderdaad voor de zuidelijke Europese landen waar je geen kolen mag gebruiken. Ik heb zelf via onderstaande link wat spullen besteld:


Ik heb de flavor bar premium, hiermee kun je een soort van indirect grillen. Werkt zeker voor gas niet verkeerd. Verder de stainless steel gas grill grate en de skewerholder met 10 spiezen. De grate vind ik prettig werken, stukken beter dan het origineel dat bij de WGA gas wordt meegeleverd. De skewerholder werkt echt super ook.

Het geeft, ondanks dat het gas is toch wat speelmogelijkheden. Dus ben er niet ontevreden over.
 
Heb hem ook, heb er grill grates bij gekocht omdat het originele rooster niet erg fijn werkt.


Heb ze niet van Weber maar van een duitse winkel destijds.

Bij de lidl hebben ze regelmatig een spiezenrek wat er precies op past ook een tip.

Indirect is wat lastig, wat ik ooit doe is met alu folie de helft van de gastube dichtzetten.
 
Super bedankt voor de tips. Ondertussen terug van de trip en in twijfel of ik deze ga houden. Toch kunnen op BBQ en maar anders natuurlijk. Deze accesoires lijken mij wel een super aanvulling. Twijfel twijfel twijfel.

Verstuurd vanaf mijn CPH2465 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan