Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel eigenlijk een ander soort thermometer. Zoiets als hieronder
Bekijk bijlage 64892
Of is dat niet handig omdat iedereen een probe thermometer aangeeft?
En heeft kolen of brikketten de voorkeur?
Heb er ff naar gekeken, Heb ook ff gekeken naar de verkoper op marktplaats uit Mill.Hemelvaart -> Welkoop _.€ 79,-
Uit de reacties hier op het forum is de Guru het net niet.Heb er ff naar gekeken, Heb ook ff gekeken naar de verkoper op marktplaats uit Mill.
Best wel veel aanpassingen te maken op de WGA. Ik ga dus toch maar voor de WGA en laat de Grill Guru Picknic voor wat hij is.
Langer wachten…Vandaag de WGA eerste keer geprobeerd en werkte super. Fijn apparaat.
Alleen...krijg nu de briketten niet gedoofd. Heb zowel onder als boven de schuiven dicht en een uur gewacht. Als ik dan de deksel eraf haal zijn de briketten nog steeds heel heet. Hoe krijg je hem uit?
Zoals ik één bericht hoger al schreef...Vandaag de WGA eerste keer geprobeerd en werkte super. Fijn apparaat.
Alleen...krijg nu de briketten niet gedoofd. Heb zowel onder als boven de schuiven dicht en een uur gewacht. Als ik dan de deksel eraf haal zijn de briketten nog steeds heel heet. Hoe krijg je hem uit?
Gaat al zo weinig kolen in ,na gebruik nog minder over .Vandaag de WGA eerste keer geprobeerd en werkte super. Fijn apparaat.
Gaat me niet zozeer om de briketten. Gaat er meer om dat ik hem na gebruik sneller wil opruimen.Gaat al zo weinig kolen in ,na gebruik nog minder over .
Boeit weinig dat die paar kooltjes nog op gaan
Giet je hem leeg in een emmer met waterGaat me niet zozeer om de briketten. Gaat er meer om dat ik hem na gebruik sneller wil opruimen.
Die tip van de vilt ga ik eens proberen.
Wat ik op (door)reis wel eens doe is de briketten er met een BBQ tang uit vissen, en deze via de starter weggooien.Gaat me niet zozeer om de briketten. Gaat er meer om dat ik hem na gebruik sneller wil opruimen.
Die tip van de vilt ga ik eens proberen.
Alleen binnenkant vd deksel. Op het onderste randje zegmaar.Doe je vilt dan alleen binnenkant deksel of dubbelzijdig?
Heb je een foto toevallig? Heb nu het vilt namelijk binnen maar dat is breder dan de rand.Alleen binnenkant vd deksel. Op het onderste randje zegmaar.
Wij hadden t vilt in de lengte door de midden geknipt.Heb je een foto toevallig? Heb nu het vilt namelijk binnen maar dat is breder dan de rand.