BasBQ
Beef en Steak

Weber GBS van Intratuin (57cm + 47cm)

 
 
 
 
 

SilverFox

BBQ Junkie
Berichten
5.305
Vandaag moest ik een onderdeeltje bestellen voor een campingaz bbq. Op naar de Intratuin, waarbij een rondje over de bbq afdeling dan vaste prik is.
Zie ik dat ook Intratuin nu het Gourmet Barbecue System van Weber onder het huismerk heeft uitgebracht. Nog niet zo compleet, maar het begin is er (pizzasteen, seargrate en wok):
466c52c0933d8d0ba69a9b01eb012fa5.jpg


Leuk vanuit het oogpunt van concurentie, maar wat ik veel interessanter vond waren de roosters ( verchroomd weliswaar). Daar waar weber alleen de 57cm heeft, heeft de intratuin hem ook voor de 47cm. Kan leuk zijn:
839e8e8d7173448fe69ae675945ba84f.jpg


 
Dat kan voor sommigen best handig zijn. Zeker als de kwaliteit van het rooster en aanverwante net zo goed is als die van Weber.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

 
Ben als Mastertouch bezitter wel benieuwd of die wok ongeveer dezelfde afmetingen heeft als de originele Weber wok?
 
Dat durf ik je niet te zeggen. (Ter compleetheid: dikte en diameter pizzasteen weet ik eveneens niet, ook niet de dikte van de sear grate) Mocht iemand in de buurt zijn en zich vervelen.....
De gbs wok van weber heeft tegenwoordig ook een soort stoommandje en dekseltje bij in de verpakking. Heeft deze niet, maargoed het scheelt dan ook de helft :D Volgens de specificaties past de gbs wok van weber net niet in een large ei. De dutch oven wel trouwens.
 
Ben je bij de intratuin in enschede geweest Silverfox?
 
Yeps
Als je vanaf de aquarium afdeling naar de BBQ afdeling loopt, staan ze aan de linkerkant (kant van de hoofdingang), ongeveer achter de keramische jongens (vanaf het gangpad gezien)
 
Geen Intratuin bij ons in de buurt, op het internet zag ik echter op de site van Intratuin helemaal geen Weber?
 
SilverFox zei:
Yeps
Als je vanaf de aquarium afdeling naar de BBQ afdeling loopt, staan ze aan de linkerkant (kant van de hoofdingang), ongeveer achter de keramische jongens (vanaf het gangpad gezien)

Ik vind de bbq afdeling van deze intratuin niet erg best.  Lijkt wel of het elk jaar minder wordt. Zal er niet gauw meer naar toe gaan.
 
maroc zei:
SilverFox zei:
Yeps
Als je vanaf de aquarium afdeling naar de BBQ afdeling loopt, staan ze aan de linkerkant (kant van de hoofdingang), ongeveer achter de keramische jongens (vanaf het gangpad gezien)

Ik vind de bbq afdeling van deze intratuin niet erg best.  Lijkt wel of het elk jaar minder wordt. Zal er niet gauw meer naar toe gaan.

Klopt helemaal mee eens! Ik vind ze ook nog zeer aan de prijs!
Ik weet niet hoe dit jaar het bij Borghuis ervoor staat maar die hebben het altijd wel goed voor elkaar gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan