BasBQ
Beef en Steak

wat te gebruiken als je geen DO hebt

Boldeagle zei:
Pyrex schaal in combi met WSM hiero (DO staat nog wel op Wish list  ;D )

Yep, ook hier hetzelfde.....
Wat ik ook nog wel eens gebruik zijn alu bakjes maar dat is dan voor kortere sessies...
 
Hebben jullie dan allemaal geen braadpan, vraag ik me af? Gewoon zo'n pan met deksel waar je suddervlees/gehaktballen in klaar maakt? Die is uitermate geschikt mits hij geen kunststof handvatten heeft, maar dat heeft een braadpan meestal niet.
 
Dominique zei:
Hebben jullie dan allemaal geen braadpan, vraag ik me af? Gewoon zo'n pan met deksel waar je suddervlees/gehaktballen in klaar maakt? Die is uitermate geschikt mits hij geen kunststof handvatten heeft, maar dat heeft een braadpan meestal niet.
Jazeker heb ik een mooie gietijzeren braadpan maar die durfde ik niet op de smoker te zetten was bang dat hij vies of lelijk zou worden. Hou graag de dingen gescheiden.  :-S
 
Eddeped zei:
Dominique zei:
Hebben jullie dan allemaal geen braadpan, vraag ik me af? Gewoon zo'n pan met deksel waar je suddervlees/gehaktballen in klaar maakt? Die is uitermate geschikt mits hij geen kunststof handvatten heeft, maar dat heeft een braadpan meestal niet.
Jazeker heb ik een mooie gietijzeren braadpan maar die durfde ik niet op de smoker te zetten was bang dat hij vies of lelijk zou worden. Hou graag de dingen gescheiden.  :-S
Ehmmm, ok. Tja, ik gebruik mijn pannen waar ze voor bedoelt zijn, om te koken dus. En dan worden ze vies. Maak ik ze schoon. Call me stupid. Maar dat ben ik dan. En nu lach ik heel hard.
Maar je hebt het goed opgelost :)
 
=))
 
Dominique zei:
Eddeped zei:
Dominique zei:
Hebben jullie dan allemaal geen braadpan, vraag ik me af? Gewoon zo'n pan met deksel waar je suddervlees/gehaktballen in klaar maakt? Die is uitermate geschikt mits hij geen kunststof handvatten heeft, maar dat heeft een braadpan meestal niet.
Jazeker heb ik een mooie gietijzeren braadpan maar die durfde ik niet op de smoker te zetten was bang dat hij vies of lelijk zou worden. Hou graag de dingen gescheiden.  :-S
Ehmmm, ok. Tja, ik gebruik mijn pannen waar ze voor bedoelt zijn, om te koken dus. En dan worden ze vies. Maak ik ze schoon. Call me stupid. Maar dat ben ik dan. En nu lach ik heel hard.
Maar je hebt het goed opgelost :)
De buitenkant kunt je anders nog inpakken in alu folie, gaat daar de zwarte zut op zitten. Deed ik in het begin altijd toen ik cake blikken gebruikte als waterbakken op de otx. Als je niet zo hyper bent als Domi, kun je zo lui zijn als ik ;)
 
haha, ik neem als steed meer spullen uit de keuken mee naar de bbq plek, (messen snijplanken, potten, etc etc....) de braadpan is bij deze ook in beslag genomen  B-)
Bedankt voor de tip!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan