Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frits zei:Maar dan moeten we iedere keer de statistieken bijhouden.
Dus denk dat het iets wordt van 10 keer = brons, 25 keer is zilver en voor de echte vrienden van Steve een gouden na 50 keer .
Frits zei:Dat is dus geregeld; inhalen mag! Resultaat posten in hey betreffende draadje.
I rest my caseDominique zei:Nou, ik kan me voorstellen dat je het wel leuk vind om een soort competitie element te hebben, dus een badge is wel geinig. Maar om dan nog extra te gaan belonen voor binnen de 4 weken, daar zie ik het nut niet van in. Ik bedoel, als iemand nu als een bezetene ( en dat bedoel ik niet onaardig) aan de slag gaat om alles alsnog achter elkaar te maken, zou ik dat dan nog eerder een extra beloning waard vinden, als je daarover denkt.
Maar ik zou zeggen, inhalen mag, en dan roepen wij " Goed Gedaan" en krijg je je badge als het zover is.
tadaaaaMcPeet zei:Ik heb nu (21-3-2016) 12 Stevens gedaan, waarvan ik er nog 1 moet posten (einde van de ze maand). Bij wie moet ik me melden voor een badge?
Mooi!!!!Ceriel zei:tadaaaaMcPeet zei:Ik heb nu (21-3-2016) 12 Stevens gedaan, waarvan ik er nog 1 moet posten (einde van de ze maand). Bij wie moet ik me melden voor een badge?
Sorry dat we zaten te slapen Peet...