Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:Ik was onlangs iets te enthousiast het rooster van de weber aan het borstelen, terwijl de kolen de boel al lekker warm hadden. Pats wiel eraf, weber maakt slagzij, Emiel grijpt (gelukkig het handvat). Ik heb daarna behoorlijk lang meneer Weber met zijn k**t*n brakke onderstelletjes lopen vervloeken, ben maar opgehouden toen mijn jongste naar buiten kwam om polshoogte op te nemen waarom papa zo'n lawaai maakte.
Boldeagle zei:Vol trots mijn DigiQ aangesloten op de WSM en de boel aangestoken. Arrogant tegen mijn vrouw gezegd dat het nu ging gebeuren en ik lekker achterover in de stoel ga hangen. Minion methode toegepast en hoppa gaan met die banaan.
Tenminste dat dacht ik. Na een half uur was de temp 70 C en knipperde de DigiQ volop en liet de pit viper zich goed horen. Hmmm...... toch gestart met te weinig kooltjes ? De snelstarter gevuld wat kolen erin en bijvullen die handel. Jawel temperatuur gaat nu omhoog. De vrouw keek mij een beetje verwonderd aan want dit was toch "zo een goede aanwinst ?" die had er duidelijk meer van verwacht.
Maar hee.... wie is hier nou de Pitmaster ! tsss......
Na een kwartiertje kijken........ en jawel de temperatuur was weer gezakt naar 70 C ???
Mopper de mopper de mopper...... alles nakijken en met een rood hoofd het schuifje voor de ventilator opengeschoven zodat de lucht ook daadwerkelijk de WSM ingeblazen wordt : ....Zucht....