BasBQ
Beef en Steak

wanted new crew member for The Smokey bandits

Demus

Tondelzoeker
Berichten
16
Heren BBQers ,

The smokey Bandits zijn op zoek naar een serieuze BBQer met wedstrijd ambitie die ons team komt versterken .
Geen Rookie , maar iemand die de Skills al wel aan boord heeft !!!

Denk jij dat je een prima aanvulling kunt geven aan ons team , en zie je het zitten om met ons Demy Kiezebrink , Dikkie Besselink en Maurice van der Steeg samen in een team te kunnen werken ( want wij zijn natuurlijk wel 3 persoonlijkheden waar je wel ff aan moet wennen ........... ha ha ha !!

stuur me dan ff een prive bericht via facebook

PS ... geen nuilerds ..zemelaars ..en mensen waar wij de kinderoppas over moeten spelen .......want daar hebben wij nl voor onszelf al de handen vol aan !!!! ha ha ha

Greetssss...Demy kiezebrink
 
Maar verder heb je geen hoge eisen, gelukkig maar =))
Ik wens diegene die tot jullie team toe mag treden enorm veel plezier, jullie zijn een leuk team, voor wat mijn mening er toe doet.  Als je goeie sier wil maken bij Dikkie? Neem een cd mee met het liedje chocolate van de bbqcats..... Gegarandeerd prijs. ( Ga wel vast naast de deur van de eerste hulp staan als je de cd geeft, tip van flip).
 
Ik heb op zich best wel interesse, maar ik drink graag erg veel bier... dat zal waarschijnlijk niet goed passen in dit team?

Geintje, kijk er naar uit jullie in een aangevulde selectie te treffen in het nieuwe wedstrijd seizoen, als bezoeker of als deelnemer, dat zal per wedstrijd verschillen.
 
Nemen jullie ook veganisten aan?
 
zou het leuk vinden, maar is voor mij geen haalbare kaart
 
Kandidaat moet ook klok kunnen kijken, zowel digitaal als analoog,.... :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan