Beef en Steak

Walchers spek

Swokey

Kooltjesharker
Vandaag een dagje thuiswerken,moeten we toch voor iets lekkers zorgen bij de lunch. Dsarom walchers spek volgens noskos recept.

58adc50a0532f9541023ba6bee8d7894.jpg

25368af995188b3a4f39b2f67614beae.jpg

54be7000ca0e933be37a5e7ec26e338b.jpg

a7ed40343089552df536e65b1e30bc29.jpg

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

Lekker hoor

stuur maar op, lust ik ook  ;)

zeau dat een beste thuiswerk dag zo :D Lekker hoor die lust ik ook wel.

Kan ik maar ??n ding op zeggen... Hosternokke! Dat ziet er echt lekker uit. Kom met regelmaat bij onze slager in Goes waar Zeeuwse spek warm ligt om te proeven. Superlekker... maar dat je 't dan ook echt zelf maakt is helemaal top. Hoe is Walchers spek anders dan Zeeuws spek?
Grz.

Marcozld zei:
Kan ik maar ??n ding op zeggen... Hosternokke! Dat ziet er echt lekker uit. Kom met regelmaat bij onze slager in Goes waar Zeeuwse spek warm ligt om te proeven. Superlekker... maar dat je 't dan ook echt zelf maakt is helemaal top. Hoe is Walchers spek anders dan Zeeuws spek?
Grz.

spek (Variant : Zeeuws spek)
Walchers gilde spek Op mijn ontdekkingstocht om Zeeuws spek te maken, en omdat het recept van Zeeuws spek geheim is, ben ik tot een goede variant van het Zeeuws spek gekomen namelijk ???Walchers gilde spek???. Walchers gilde spek is in blokjes gesneden en koud gepresenteerd bij een biertje of glaasje gl?hwein heerlijk zo vinden wij bij ons Walchers Wijnmakers Bierbrouwers en likeurmakers gilde.

Nieuwsgierig geworden door jou vraag kwam ik dit verhaal tegen op www. zeeland.net

Dus de vele varianten onder de noemer Zeeuws spek zijn wellicht niet het echte Zeeuwse spek als bedoeld en is Walchers gilde spek een van die varianten.

????  Volg jij het nog ???

Nee, dat is niet te volgen  B-)... typisch Zeeuws, lol. Ik zal eens kijken of m'n vaste slager een tipje van de sluier wil oplichten.
Grz.

Terug
Bovenaan Onderaan