Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
deze is heel mooi, heb lang getwijfeld om het ook zo te doen met de WMT volledig aan de zijkant maar dan toch maar gekozen voor een volledige inbouw, maar door die afgeronde hoeken van jou ziet het er wel heel netjes uit.
Hij jij extra gaten geboord in d Q om hem te bevestigen want ik kan niet echt zien hoe je hem bevestigd hebt.
Ja, ik heb inderdaad gaatjes geboord in bbq om hem op te hangen. Doet even pijn om in een nieuwe Weber meteen de boormachine te zetten, maar dat is wel de beste oplossing bij deze, omdat er maar een handvat aan zit. Anders zou je hem aan de twee handvatten op kunnen hangen. Even met iets scherps het emaille weg tikken en dan met een metaalboortje. In theorie zou het rond het gaatje kunnen gaan roesten, dus kun je het bewerken met een anti roest middel.
En ik heb hem zo aan de zijkant gemaakt, zodat de deksel dan nog mooi in de houder kan als je hem open hebt.
Gaaf! Wanneer kan ik er 1 op halen? Waar heb je de gaatjes in de ketel gemaakt om deze op te hangen en heb je daar mss een foto van. Ben bang dat deze tafel mij heeft ge?nspireerd om ook een bbqmeubel te gaan maken...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.