BasBQ
Beef en Steak

Waar thermapen kopen?

 
 
 

Ghost

Gemarineerd
Berichten
1.201
Zoals titel al meld.
Waar zijn de beste prijzen/service voor aankoop thermapen.


Zaterdag voormiddag advocaat gemaakt op inductie kookplaat.
Opwarmen tot 85 grC voor stolling eigeel.
Nu is mijn advocaat dus veel te vast geworden, dus te warm geweest.
Mijn digitale thermometer vandaag in kokend water getest.
Ik deed dit opnieuw op onze inductie kookplaat.
Nu viel mij op dat de temperatuur enorm schommelde.
Blijkt het op en af springen vuur de reden te zijn.
Maar ook daardoor is de temperatuur meter beschadigd.
Bij kokend water met inductie uitgeschakeld, schommelde temperatuur 25 grC.
Dus tijd voor een nieuwe voor de BBQ.
En een glazen gebruiken in de toekomst op het inductie vuur.
 
 
  • Leuk
Waarderingen: Ener
Bedankt voor de info.
Ik bedoelde eigenlijk ergens met misschien een betere prijs.
 
Bedankt voor de info.
Ik bedoelde eigenlijk ergens met misschien een betere prijs.
Volgens mij zijn ze niet heel vaak in de sale. Zo af en toe zijn de Thermapens afgeprijsd bij Vuur en Rook. Maar verwacht dan geen wonderen qua prijzen.
 
Bij tuincentrum Osdorp is hij nu in de aanbieding voor € 90,- en volgens mij geen verzendkosten.
 
Je koopt zo’n ding voor de betrouwbaarheid en daar heb je lang lol van.
Scherpe prijzen kun je sinds de Brexit vergeten, idd Vuur en Rook willen hem nog wel eens iets goedkoper aanbieden, maar daar moet je wel op wachten en blijven letten.

De concurrentie van Ebro en Testo zijn overigens niet goedkoper, en dan komt de Thermapen met testcertificaat.
 
Ik zou hem bijbestellen als je bij Beef&steak je vlees een keer wilt bestellen.

Wat je ook kan doen, ik heb ergens gelezen dat als je het ei op dezelfde manier warm laat worden als je borden bij pannenkoeken (boven, maar niet in heet water), dat het dan ook lukt. Omdat de schaal niet in het hete water zit van 100C kookt het niet.
 
ik heb mijne via discountoffice, via het werk kunnen bestellen en was vorige maand nog 80,5 inc btw. Top dingetje

je koopt daar de thermapen + beschermhoes voor hetzelfde geld als elders alleen de thermapen.
 
Die beschermhoes slaat die ergens op? Ik vind de thermapen zo degelijk dat ik niet het idee heb dat het een beschermhoes modig heeft..
 
nou, de behuizing is wel degelijk, maar als je per ongeluk ergens langs komt is het scherm ineens moeilijker te lezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan