BasBQ
Beef en Steak

Waar te koop?

Ik gebruik altijd deze. http://www.basbq.com/webshop/brandstof/flamy/detail/812/kokos-briketten-10-kg.html
Niet de goedkoopste. Wel super.
 
Hallo, kan ik met 1 pak ecobrassa een PP van ongeveer 2,5kg bereiden op mijn WOTP 47?
Heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel kilo ik daar voor nodig zal zijn!
 
Dat gaat makkelijk, denk wel twee tot drie keer
 
Frits zei:
Dat gaat makkelijk, denk wel twee tot drie keer

Om misverstanden te voorkomen, dan gaat Frits natuurlijk wel uit van een pak van 10Kg, en niet het pak van 3 Kg.
Ik denk ik z?g het maar ff.  :)

Mac
 
Zijn er ook 3kg pakken dan :D
 
die hebben ze bij ons bij de slager  :p
hoewel ik die 2x gehaald heb uit nood  :) zijn ze me erg slecht bevallen. Waren wel droog maar vielen al van ellende uit elkaar bij het vullen van de starter
 
rebus zei:
die hebben ze bij ons bij de slager  :p
hoewel ik die 2x gehaald heb uit nood  :) zijn ze me erg slecht bevallen. Waren wel droog maar vielen al van ellende uit elkaar bij het vullen van de starter

dat zou ik dan zeker melden bij je slager, ecobrasa is gewoon een goede briket
 
Leo zei:
rebus zei:
die hebben ze bij ons bij de slager  :p
hoewel ik die 2x gehaald heb uit nood  :) zijn ze me erg slecht bevallen. Waren wel droog maar vielen al van ellende uit elkaar bij het vullen van de starter

dat zou ik dan zeker melden bij je slager, ecobrasa is gewoon een goede briket
Dat weet ik, daarom heb ik mijn voorraad ook vergroot zodat ik niet meer uit nood naar de kleine pakjes zou moeten :)
 
Morgen maar even langs rookoven.com in Nunspeet om wat van die briketten te halen.
Nog tips voor lekkere BBQ sausen die ik meteen even kan mee nemen? Wil spare ribs maken, pulled pork, en nogmaals MOINK balls....
Wat moet ik hiervoor allemaal beslist meenemen?
Kruiden heb ik iig voldoende in huis em een goede rub te maken.
 
ajjj, een kind in de snoepwinkel.... :D
Ik zou voor Stockyard of Sweet Baby Ray's kiezen wat saus betreft.
En rookhout niet vergeten....
 
Zou zou je het idd kunnen noemen. :)

Wat voor rookhout is het advies. Heb thuis van we er een zak staan, appel. Maar deze zou wel niet goed genoeg zijn... B-)
 
kuper center klazienaveen hebt regelmatig scherpe prijzen .
verkoopt alleen niet in de wintermaanden.


 
Terug
Bovenaan Onderaan