BasBQ
Beef en Steak

Waar koop jij je vlees?

he nog een lelystedeling..
ik ben niet bekend met slagerij liebrand, wel met borst achter de appie.
Deze heeft goed vlees, maar is zodanig aan de prijs dat ik geregeld
een grote bestelling bij beef en steak plaats en deze in de vriezer leg.
Dat vlees is imo beter tegen dezelfde prijs.

De worstmakerij is een echte discounter, heb er een paar keer wat van gehad,
maar niet voor de barbecue. Was er niet echt kapot van, was erg vet, maar weet niet
of dat voor het gehele assortiment geldt.

 
The usual suspects; Makro,Sligro en Hanos. Plus natuurlijk gewoon de buurtsuper en de lokale slagers.
 
sligro en hanos .. daar zou ik wel is binnen willen kijken , maar ken niemand met een kaart!
mn buurman heeft een makropas waar ik al dankbaar gebruik van mag maken :D
 
Meestal bij de slager of de groothandel bijna nooit bij de supermarkt
 
Makro, Sligro, Hanos maar vis haal ik op zaterdagmorgen in Den Oever op de vismarkt. Ik heb daar zelf enkele jaren als vrijwilliger vis staan te snijden en weet zodoende dat het supervers is en heb ik er wel een ritje vanuit Almere voor over.
 
PieterR zei:
Makro, Sligro, Hanos maar vis haal ik op zaterdagmorgen in Den Oever op de vismarkt. Ik heb daar zelf enkele jaren als vrijwilliger vis staan te snijden en weet zodoende dat het supervers is en heb ik er wel een ritje vanuit Almere voor over.

ben je wel even onderweg heb ik het idee
 
zo heb ik mijn poelier ook, moet er even voor rijden, maar haal dan gelijk voor ? 30,00 kip  :)
 
Wij halen ons vlees bij de slager hier op het dorp, C1000, AH, poulier, heel soms B&S en bij de groothandel.
 
ik heb zelf een slagerij dus....... ;D
ja ja, wie dicht op het vuur zit.............. ;)
 
Makro, Islam. slachthuis, slager bij de Nettorama en af en toe Hocras
 
Mac zei:
Makro, Real (DE), en gisteren voor het eerst wat probeersels besteld bij B&S.

heb je de kortingscode nog gebruikt? ik ben erg te spreken over het vlees van B & S
 
Ehhhh........Kortingscode  :-[
Heb mij wel aangemeld voor de 5% korting, echter daar heb ik nog geen reactie op gehad (hopelijk bedoel je dat  :-\)

Wil dit weekend mijn WGA uitproberen, met een mooi stukje vlees (1x T-bone, en 2 Iberico Rib Eye's)
 
ja, dat is wat ik bedoel, je hebt je ook geregistreerd bij B & S?
 
Ja, dat heb ik gedaan, Pfffff........was al bang, dat ik ??n of andere code niet gezien had  :)

Had mij misschien iets eerder moeten aanmelden voor ik zou bestellen. (volgende x beter)
Ben benieuwd wat ik er van vind.
 
Met een paar minuten zit ik over de grens en ben in Duitsland. Daar kun je een prima, zo niet beter, stuk vlees halen tegen een redelijke prijs. De spareribs die je daar kunt kopen hebben aan het uiteinde een stukje kraakbeen (ik noem dat knasterbot). In Emmen zit een Turks winkeltje waar rundergehakt voor je neus gemaakt wordt, ze erg goede kip hebben en je kunt er erg goed lamsvlees halen. Nu snap ik dat niet iedereen even de streep over kan maar ik kan iedereen wel aanraden in elk geval eens een stukje vlees van een islamitische slager te proberen. Ook heb je daar veel kruiderij voor een lage prijs en mijn ervaring is dat ze je graag willen vertellen over hun kookkunsten.
 
Reno zei:
Met een paar minuten zit ik over de grens en ben in Duitsland. Daar kun je een prima, zo niet beter, stuk vlees halen tegen een redelijke prijs. De spareribs die je daar kunt kopen hebben aan het uiteinde een stukje kraakbeen (ik noem dat knasterbot). In Emmen zit een Turks winkeltje waar rundergehakt voor je neus gemaakt wordt, ze erg goede kip hebben en je kunt er erg goed lamsvlees halen. Nu snap ik dat niet iedereen even de streep over kan maar ik kan iedereen wel aanraden in elk geval eens een stukje vlees van een islamitische slager te proberen. Ook heb je daar veel kruiderij voor een lage prijs en mijn ervaring is dat ze je graag willen vertellen over hun kookkunsten.

Nou ik woon letterlijk tegen Duitsland aan (ben nog niet zo thuis in het vlees kopen) en ga wel eens naar een penny markt o.i.d maar ga jij dan ook echt naar een Duitse slager of gewoon een super?
 
Terug
Bovenaan Onderaan