BasBQ
Beef en Steak

waar kan ik het best kopen

 
 
 

maroc

Gemarineerd
Berichten
1.546
even een vraagje,

bij welke internet store kan ik het best een aantal dingen aanschaffen. ik heb ergens gelezen dat wij als leden van het BBQ genootschap korting konden krijgen maar weet niet meer zeker of dat een eenmalige actie was of dat dat structueel was. en ik wil uiteraard onze sponsors ook pleasen ;)

heb namelijk nog een meat injector nodig een ik wil toch ook wel een keer de Sweet Baby Ray?s  leren kennen.

Ik hoor het graag van jullie :D
 
Er is korting bij ecologisch voor de aanschaf van briketten.
Probbqshop.nl en vuurenrook.nl hebben geregeld acties maar die zijn tijdelijker van aard. 
 
In dit geval zou ik bij VuurenRook bestellen, ik heb geen sweet baby Ray's. VuurenRook heeft allebei de producten die je zoekt. True2bbq.nl trouwens ook :)
 
Sweet Baby Ray's is hier (Den Haag) ook te krijgen bij de Intratuin en de Groenrijk. Is wel iets duurder dan Vuur en Rook, maar je zou bij deze tuincentra ook eens kunnen kijken en dan bespaar je weer verzendkosten.
 
Hier (in Nijkerk in dit geval dan...) kwam ik SBR ook bij de Intratuin tegen in verschillende smaakjes.. mooi makkelijk :)
 
SBR Cola. Wanneer is dat in Nederland te koop? Is het lekker trouwens? Lijkt mij lekker op cherry-cola ribs.
 
Heb het even aan de importeur gevraagd. Laat het antwoord horen zodra ik het heb.
 
Dankje, denk dat er wel meer interesse voor is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan