BasBQ
Beef en Steak

Waar bestellen jullie je vlees online?

Inmiddels een aantal keren bij Aalvink besteld. Afgelopen kerst nog gesmuld van het steak pakket, ribeye en Bavette waren heerlijk. Bestelling wordt keurig op tijd verzonden en voor forum leden een aantrekkelijke korting. Kwaliteit van het vlees is zeer goed.
 
Ik heb een paar keer besteld bij Beef en Steak, zeer tevreden.
Echter kwam ik er vorige week achter dat ik 5 km bij BBQuality vandaan woon... volgende keer dus BBQuality proberen!
 
Komt dit bevroren aan of moet je dit de dagen daarna meteen gebruiken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik zag net bij beef&steak dat ze een brisket paakket in de aanbieding hebben met een braadslee en wat rubs e.d.
Ik wil voor het eerst een brisket gaan maken maar zie dat ze alleen de point leveren. Is dit hetzelfde als een hele brisket of toch niet helemaal volgens jullie??

Ben erg benieuwd naar jullie visie hierover
 
Een hele brisket bestaat uit twee delen. De flat en de point. Samen een whole packer.
Met een point heb je wel een wat toegankelijker deel van de brisket, want vetter.
Is een hele mooie start van een brisket project zou ik zeggen!
Succes!
 
Sander72 zei:
Een hele brisket bestaat uit twee delen. De flat en de point. Samen een whole packer.
Met een point heb je wel een wat toegankelijker deel van de brisket, want vetter.
Is een hele mooie start van een brisket project zou ik zeggen!
Succes!
+1
 
Top. De point it is dan

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Ik koop altijd bij Aalvink.nl. Goed en vers vlees. Wordt geseald verzonden in speciale koelboxen voorzien van ijs. Heb eerst de kat uit de boom gekeken. Ontzettend aardige mensen. En niet duur. Zij geven ook leden van het bbq genootschap extra korting. Ik kan het je aanraden. Kijk ook maar eens naar de reviews. Gemiddeld hoger dan een 9. Grt Peter
 
MissJones zei:
Ik heb een paar keer besteld bij Beef en Steak, zeer tevreden.
Echter kwam ik er vorige week achter dat ik 5 km bij BBQuality vandaan woon... volgende keer dus BBQuality proberen!

Ik woon ook maar 1 boerengat verderop.
 
Nu twee keer besteld, Aalvink en Home made. Over beide zeer tevreden. Maar ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik dicht bij BeefExclusief woon. Ga daar regelmatig even langs en kom nooit met lege handen thuis. Je kan hier ook online bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan