BasBQ
Beef en Steak

W.E.S.T. - Rein in Taufers, Italy - 14-15 januari 2017

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
W.E.S.T. Winter Extreme South Tyrol BBQ Contest - Rein in Taufers, Italy - 14-15 januari 2017

Website: http://www.mig.bz

KCBS Reps: LUCA FAMIGLI, MARIA LOHMAN, WAYNE LOHMAN
Contest Number: 6707

Contact Information:
Myrko Leitner Michele Capano
Phone: +39-348-691-3837
info@mig.bz
 
Valt altijd samen met onze 2e hobby, de vakantiebeurs  :(
 
Heb me laten overhalen door Wokke... Maar alles onder de 25 graden vind ik al koud, laat staan - 22  :-S :p
 
Wallywally zei:
Heb me laten overhalen door Wokke... Maar alles onder de 25 graden vind ik al koud, laat staan - 22  :-S :p
Leuk! Fernando gaat voor de derde keer, en als iemand het koud zou moeten hebben...  ;)

Zie je daar!
 
Ceriel zei:
Wallywally zei:
Heb me laten overhalen door Wokke... Maar alles onder de 25 graden vind ik al koud, laat staan - 22  :-S :p
Leuk! Fernando gaat voor de derde keer, en als iemand het koud zou moeten hebben...  ;)

Zie je daar!

Alvast excuses voor de "magnum pulled pork "tot dan ! (als zitten er nog wel wat wedstrijden voor :p
 
Resultaten

Was weer leuk om mee te mogen maken, dit keer als jury.
Ik weet nu dat het voor de jury net zo "extreme" is als voor de teams. 2,5 uur op een bankje zitten in een houten schuur met je voeten in de sneeuw valt niet mee.....

Foto's van dit fantastische evenement volgen  B-)
 
Damn, was echt koud.
Maar ook wel heel erg gezellig.
Snap alleen al dat "wandelen" van bepalde juryleden niet.... :D
 
Bedankt voor het linkje Ceriel, ben erg benieuwd naar de foto's. Leuk!

Mag ik alvast vragen, die Mystery Box bestaat die uit verrassingsonderdelen waar je zelf iets van moet maken of mag je als team juist de jury verrassen in een open categorie?
 
Sander72 zei:
Bedankt voor het linkje Ceriel, ben erg benieuwd naar de foto's. Leuk!

Mag ik alvast vragen, die Mystery Box bestaat die uit verrassingsonderdelen waar je zelf iets van moet maken of mag je als team juist de jury verrassen in een open categorie?
De inhoud hiervan werd bekend gemaakt tijdens de cooksmeating (zaterdag 17.00uur), en bestond uit worst, witte- en boerenkool en koffie ( :-O ). Al deze ingredi?nten moesten gebruikt worden, als ook geproefd worden. De inzendingen waren allemaal even verrassend als smaakvol!
 
Ceriel zei:
Sander72 zei:
Bedankt voor het linkje Ceriel, ben erg benieuwd naar de foto's. Leuk!

Mag ik alvast vragen, die Mystery Box bestaat die uit verrassingsonderdelen waar je zelf iets van moet maken of mag je als team juist de jury verrassen in een open categorie?
De inhoud hiervan werd bekend gemaakt tijdens de cooksmeating (zaterdag 17.00uur), en bestond uit worst, witte- en boerenkool en koffie ( :-O ). Al deze ingredi?nten moesten gebruikt worden, als ook geproefd worden. De inzendingen waren allemaal even verrassend als smaakvol!

ik had helaas maar 1 mystery box te jureren gehad
 
Koffie kan best een leuke basis zijn voor saus bij die worst dunkt mij zomaar.
Als het volgend jaar wat warmer is daar ga ik ook meedoen!  :D
 
Sander72 zei:
Koffie kan best een leuke basis zijn voor saus bij die worst dunkt mij zomaar.
Als het volgend jaar wat warmer is daar ga ik ook meedoen!  :D

Dan moet ik haast wel gaan jureren!
 
Leo zei:
Ceriel zei:
Sander72 zei:
Bedankt voor het linkje Ceriel, ben erg benieuwd naar de foto's. Leuk!

Mag ik alvast vragen, die Mystery Box bestaat die uit verrassingsonderdelen waar je zelf iets van moet maken of mag je als team juist de jury verrassen in een open categorie?
De inhoud hiervan werd bekend gemaakt tijdens de cooksmeating (zaterdag 17.00uur), en bestond uit worst, witte- en boerenkool en koffie ( :-O ). Al deze ingredi?nten moesten gebruikt worden, als ook geproefd worden. De inzendingen waren allemaal even verrassend als smaakvol!

ik had helaas maar 1 mystery box te jureren gehad

Ik maar liefst 5 :)
Kan je wel vertellen dat dat niet aan jullie Table Captain lag ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan