BasBQ
Beef en Steak

Vroeg thuis en kip in de aanbieding

 
 

JohanD

Stoker
Berichten
344
Ik was vandaag vroeg thuis, dus snel even boodschappen doen voor het avondeten. Nu was er een hele kip afgeprijsd dus moest de BBQ maar aan. In de lekbak heb ik een mengsel van krieltjes, olijfolie, italiaanse kruiden, knoflookpoeder, uienringen, fijn gesneden prei, champignons en wat water gedaan. Hopen dat dit gaar wordt en lekker is. Ik ben benieuwd.

89A3AED6-11DF-4BC5-A09F-A528AAC37A06-1316-00000173E080B136.jpg
 
Komt vast goed!
 
Er zit in ieder geval genoeg groenvoer tussen je stenen :))
 
een kippie gaat er altijd in, ben benieuwd naar het resultaat
 
Ben ook erg benieuwd naar het resultaat van de lekbak, meestal als ik daar naar kijk na een sessie denk ik niet van mwoah dat ziet er lekker uit maar kan me voorstellen dat de smaak wel goed is....
 
Zeker geslaagd. De kip was heerlijk. Het water en olie heb ik afgegoten na 1,5 uur en nog een half uurtje op de Q. Ga ik zeker vaker doen. Het was iets teveel dus de rest in de diepvries. De smaak van de ui en prei proef je ligt terug in de kip.
 
JohanD zei:
Zeker geslaagd. De kip was heerlijk. Het water en olie heb ik afgegoten na 1,5 uur en nog een half uurtje op de Q. Ga ik zeker vaker doen. Het was iets teveel dus de rest in de diepvries. De smaak van de ui en prei proef je ligt terug in de kip.

heb je ook foto's van het eindresultaat?
 
Helaas, geen foto van het eindresultaat. Drie hongerige vrouwen in huis dus.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan