Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi Dennis, ben benieuwd of je al iets gehoord hebt? Ik zou het boek ook graag bemachtigen in hard-copy.De relatie met de uitgever is niet heel goed. Ze zouden het bespreken en laten daarna niets meer horen. Ik zal nog eens polsen hoe de vlag erbij hangt. En als het een nee is vragen wat er aan andere opties zijn.
Tuurlijk wel, alle 4988 leden verplichten om een boek af te nemen als contributieNiets meer gehoord van ze. Ik ben trouwens niet de opdrachtgever maar ze hebben me indertijd gevraagd of ik een boek wilde schrijven.
Als ik 1000 of 2000 boeken wil hebben is er vast wel wat te regelen. Maar ja, wil ik die investering doen…
We kunnen een inschrijfactie / voor in tekenhouden net zo als voor de borden?Tuurlijk wel, alle 4988 leden verplichten om een boek af te nemen als contributie
Ik doe mee!We kunnen een inschrijfactie / voor in tekenhouden net zo als voor de borden?
+1We kunnen een inschrijfactie / voor in tekenhouden net zo als voor de borden?
Dat is een ebookDe slegte verkoopt hem ook gewoon.
Heey prld,in de Zaanstreek nog steeds het boek bij de bruna te krijgen. Stond zelfs op het "tentoon" display te shinen!