Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na mijn weten zou er geen kier moeten zitten tussen boven en onderkant. Aangezien je BBQ nieuw is, zou ik hem eerst registreren bij de Bastard voor je garantie. En je klacht doorgeven bij de Bastard, die helpen je erg goed is mijn ervaring. Zou het niet goed zijn, sturen ze je direct een nieuwe topvent op.
Dat zou ik niet doen. Mijn advies is om terug te gaan naar je dealer en dit aan te kaarten. Want er hoort geen kier tussen te zitten. Anders kun je nooit de boel dichtgooien om de kamado te laten doven. Als jij eerst gaat registreren en vervolgens een claim indient, dan neem je dit niet functionerende onderdeel op de koop toe. Om vervolgens te zeggen: “joh, het is toch niet goed.” Dat had je dan eerder kunnen zeggen, vind ik.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.