BasBQ
Beef en Steak

Vraag over Inkbird ISC-007BW (lange termijn gebruik)

iCupboard

Tondelzoeker
Berichten
5
Dag, allen! Ik zie hier vaker dat mensen de Inkbird ISC-007BW hebben aangeschaft en hier toentertijd erg blij mee waren. Ik zit er over na te denken zelf zo'n controller aan te schaffen. Kunnen misschien mensen die het product al langer gebruiken nu vertellen of het product nog steeds naar behoren werkt? Geen problemen of iets dergelijks? Ik laat me graag infomeren!
 
Nog steeds zeer tevreden van.
Zeker al 100 keer gebruikt.
Heb er intussen 2.
 
In het begint bij opstarten goed kijken of de temperatuur op app en inkbird dezelfde is en de blazer gestart is.
Dat durft soms haperen.
Ik weet niet waarom, maar de temperatuur nogmaals bevestigen lost dit direct op.
Zorg ook dat de bovenste luchtschuif van de BBQ niet te ver open staat.
Dan kan je voorhebben dat er natuurlijke trek door de ventilator gaat.
De temperatuur zal dan stijgen ook al staat ventilator stil.
Ik probeer minimum 10% van de ventilator te houden.
 
Wacht niet te lang met monteren en activeren van de controller. Zodra de vlammen zijn gedoofd de temperatuurregeling aan de controller over laten gaat goed is mijn ervaring. Hij kan niet koelen ;), dus niet eerst (te) heet laten worden en dan pas activeren.
 
Wacht niet te lang met monteren en activeren van de controller. Zodra de vlammen zijn gedoofd de temperatuurregeling aan de controller over laten gaat goed is mijn ervaring. Hij kan niet koelen ;), dus niet eerst (te) heet laten worden en dan pas activeren.
Bedankt voor je toevoeging! Eerder het apparaat aansluiten en aanzetten is dus het advies. Hoe lang heb jij zo'n Inkbird? Bevalt het goed? Bedankt!
 
Ik gebruik een looflighter achtige, en stel de temperatuur in eerste instantie lager in. Wil ik naar 110, dan zet ik hem op 90 en sluit direct de controller aan. Deze zal vol gaan draaien, en daarom een overshoot geven. Hij stopt wel bij 90, maar omdat het vuur zo aangewakkerd is zal ie doorschieten.
 
Dag, mensen. Ik zie dat de ISC 027BW ook in de aanbieding is op Aliexpress voor 136 euro. https://nl.aliexpress.com/item/1005005600521323.html Dit is de nieuwere met een wat kleinere omvang en zou ook op een powerbank kunnen worden gezet. Echter ik lees dat de oudere (007) variant veel accurater zou zijn dan deze. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de 027BW? Ik ben benieuwd!
 
hallo allemaal, heeft er ook iemand ervaring met de

INKBIRD BBQ Temperatuurregelaar ISC-007BW​

 
Ik zie hier in een soort ellendige eeuwige loop met dit apparaat. Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens erbij gepakt en krijg geen verbinding meer.

De Inkbird Pro app die ik altijd gebruikte werkt niet meer. Ik kom niet meer ingelogd en de app wordt ook niet meer ondersteund.

De Inkbird app vraagt om nieuwe aanmelding van het apparaat. Deze werkt niet via 5G. Maar ik kan mijn 5G signaal niet meer uitzetten, vanwege aanwezigheid smart wifi pods... Voorheen kon je bij gebrek aan 2.4 wifi nog wel gebruik maken van Bluetooth, maar dat kan ik die nieuwe app niet.

Iemand nog een goed idee?
 
Op zich doet het apparaat wat het moet doen maar ondanks 2,4 Ghz netwerk toch regelmatig haperingen.
Grafieken kreeg ik er een tijd niet uit maar nu ineens weer wel etc. etc.
Ik weet niet of ik hem nogmaals zou aanschaffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan