Beef en Steak

Voorstelrondje :-)

DallieDallie

Tondelzoeker
Hallo Allemaal,

ik ben Marc, 54 jr.
Heb enige ervaring met BbQ, heb onlangs na enkele jaren een BGE Minimax verkocht en een Urban Chef 59cm aangeschaft.
Ben op zoek naar info voor een goede en leuke workshop, wie kan mij hierbij helpen?

groet, Marc

Marc, welkom bij de club.

workshops zijn er nauwelijks tot niet op dit moment. Weet niet wat voor workshop je zoekt, basis lijkt me niet nodig aangezien je al een minimal hebt gehad. Als je een specifieke Urban chef experience zoekt, zou ik eens informeren bij je dealer. Een algemene kamado workshop zal binnenkort overal wel te boeken zijn.

Welkom Marc.

Hoi Marc,
welkom bij het Genootschap
Wat @Frits zegt(y)

@Frits bedankt voor je reactie Frits.
Ik zoek een workshop die ik met enkele vrienden samen kan doen. Het is de bedoeling dat het een gezellige middag/avond wordt waarbij we ook nog bezig zijn met iets. En aangezien ik het echte BBQ erg leuk vind zoek ik een leuke workshop. Dus mijn vaag is of er iemand is die ervaring heeft met een aanbieder van een workshop die goed bevallen is :cool: .

De weber workshops van Reitse in Sneek zijn altijd top. De recepten kan je natuurlijk zo op een kamado maken.
Zie niet 1-2-3 waar je vandaan komt. Maar in Nijmegen zit Black & Blue en die geven ook leuke workshops. https://black-and-blue-events.nl/

Welkom bij het genootschap

Dacht dat er in Roosendaal ook weer workshops worden gegeven

Terug
Bovenaan Onderaan