BasBQ
Beef en Steak

Voorstelrondje

 

Paul_V

Sprokkelaar
Berichten
45
Beste mede-liefhebbers,

Mijn naam is Paul en ik woon in Den Haag. Nadat ik hier al enige tijd had meegelezen en genoten van de smakelijke verhalen, plaatjes en filmpjes, vond ik het een goed idee om me maar eens te registreren bij dit illustere forum.

Barbecue is al vele jaren een liefhebberij van me die, zoals waarschijnlijk voor velen, begon met het schroeien van veel vlees op een simpele barbecue. In 2004 kreeg ik de kans om op Puerto Rico een Weber One Touch Gold aan te schaffen voor een schijntje. Deze heeft inmiddels dertien jaar trouwe dienst gedaan en menig BCC, gerookte zalm en ribeye opgeleverd (hoewel het meeste nooit gebeurd is...). En omdat een kamado al enige jaren hoog op het verlanglijstje stond, heb ik zo'n anderhalve maand geleden de stoute schoenen aangetrokken (en de portemonnee meegenomen) en heb ik een Bastard Large aangeschaft. Die heeft inmiddels al menig uurtje staan roken!

Met dit nieuwe speeltje en de inspiratie van dit forum verwacht ik nog heel veel plezierige dagen/avonden door te brengen vol heerlijkheden.

Groeten,
Paul?
 
Welkom!
 
Paul, welkom bij het BBQ Genootschap!
 
Dank, allen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
hoi Paul,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan