BasBQ
Beef en Steak

Voorstelronde

  • Onderwerp starter Hugdahog
  • Startdatum
H

Hugdahog

Gast
Hallo barbekjoeiers!
Ik ben Chris, 49 jaar, woon in Huizen NH en bbq al zo'n 25 jaar. Heb sinds een jaar of 7 een WSM en had al eerder twee Webers, een 57 en 47 cm. Verder heb ik een rookoven en een vuurkorf met driepoot voor mijn DO! Ben 15 jaar geleden gestopt met roken over mijn longen. Ik ruik nu alleen nog graag rook aan vlees, kip en vis voor de smaak. Low&slow is mijn favoriet, brisket-procureur-grote vogels en sinds kort maak ik graag geitenvlees klaar op een van de q's.  Kende dit forum al wat langer en hoop veel te leren van jullie ervaringen en recepten! Zal af en toe ook trachten een recept te posten!
Chris!
 
Chris, welkom bij de club! Mooie verzameling barbecues :)
 
Hoi Chris,

Van harte welkom bij het Genootschap! Dat we maar veel van elkaar mogen leren!
 
Hallo Chris welkom  hier
 
Dank, dank! Van elkaar leren lijkt me de reden van het forum! Top!
 
hoi Chris,
Welkom bij dit edele genootschap, leren van ekaar dat is waar we voor zijn denk ik.
Voel je thuis en doe lekker mee
 
welkom! zo te horen kunnen wij ook nog dingen van jou leren! ben benieuwd naar je posts!
 
Welkom en heel veel plezier hier!
 
Zo Chris, ik ben heel benieuwd naar wat jij allemaal met geit doet. Heb dat vroeger veel gegeten, maar dan als stoofschotels thuis. En soms als sate kambing op de Pasar Malam.
Dus kom maar op, ik kijk er naar uit, en welkom hier!
 
Heb zelf net pas een paar dagen de gang hier dus voelt een beetje raar om welkom te zeggen.. maar doe het gewoon....
Welkom!
 
Boel0037 zei:
Heb zelf net pas een paar dagen de gang hier dus voelt een beetje raar om welkom te zeggen.. maar doe het gewoon....
Welkom!
Welnee Boel, gewoon meekoeren, is juist gezellig!
 
Hoi CHris, welkom bij ons, ben heel benieuwd naar je recepten en de foto's.
 
hoi hoi en welkom!
 
Welkom! En vermaak je hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan