Beef en Steak

voorstelling

• Onderwerp starter Onderwerp starter hansiehansie
  • Startdatum Startdatum
H

hansiehansie

Gast
Hi Allemaal,

Vandaag me ingeschreven bij deze interessante club. Ik ben Hans, 45 jaar en vader van 2 kids. Na jaren de weber one touch te hebben gebruikt ( met zeer veel plezier) heb ik een maand geleden de weber performer aangeschaft. Inmiddels goed ingewijd. Na mn eerste jaren van de bekende worsten en hamburgers ( niks mis aan) ben ik de menukaart flink aan het uitbreiden. Favoriet is inmiddels mijn 11 gangen tapasmenu. Ik kan uren besteden aan het zoeken naar goede en pure gerechtjes. Vaak geef ik er dan een eigen draai aan. Helemaal gek ben ik op het maken van desserts op de bbq. Komende zomer hoop ik veel inspiratie op te doen bij dit genootschap en zal ik de nodige ervaringen op de site plaatsen.
Naast mijn weber is mijn volgende doel een echte amerikaanse houtgestookte smoker aan te schaffen en nog meer aan de slag te gaan met het  koken op lager temperaturen.

Alvast dank voor de gekregen inspiratie in het verleden en die ik in de toekomst ga krijgen van iedereen.

Groet Hans

Welkom Hans,

Kan al niet wachten op dat 11 gangen menu,.... mmmmhh. Moet ik reserveren of kan ik gewoon aanschuiven??  :P ;)

Van harte welkom bij het Genootschap!

Zeer welkom bij de club Hans  :D

Welkom

Hans welkom bij op het genootschap.
En kan ook niet wachten op het 11gangen menu.

hoi Hans,
welkom bij dit edele genootschap

Terug
Bovenaan Onderaan