Beef en Steak

Voorstellen

Grizzly Grill Kevin

Tondelzoeker
Berichten
22
hello
ik ben Kevin, 66 jaar. Woon in het oosten van het land. Ik heb mijn Grizzly Grill van begin van het jaar en vind hem geweldig. Tot nu toe best veel verschillende dingen op gemaakt. Mijn kamado buiten keuken is in de maak en ik ben zelf bezig met een overkapping ervoor.
Koken en bbq vind ik geweldig, ik rook ook o.a. zelf gevangen forel, zalm,paling enz enz. Ook een grote passie van mij is het Indiaase keuken, dus echt o.a. curry.
Ik hoop heel veel nog te kunnen leren op deze forum. Groeten Kevin.
 
Welkom Kevin! Veel plezier hier. We hopen ook van jou te leren.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom Kevin, Als ik lees wat je allemaal maakt, wil ik ook graag van jou leren! Ben gek op vis maar maak het te weinig, en de Indiaase keuken spreekt me aan maar durf ik niet aan te beginnen, wie weet kan je me inspireren om daar verandering in te brengen?
 
Welkom Kevin, Als ik lees wat je allemaal maakt, wil ik ook graag van jou leren! Ben gek op vis maar maak het te weinig, en de Indiaase keuken spreekt me aan maar durf ik niet aan te beginnen, wie weet kan je me inspireren om daar verandering in te brengen?
Bart , het maken van Indiase eten is ontzettend leuk om te doen en vooral te eten. Kijk op internet voor boeken van Curry Guy.
Welkom Kevin, Als ik lees wat je allemaal maakt, wil ik ook graag van jou leren! Ben gek op vis maar maak het te weinig, en de Indiaase keuken spreekt me aan maar durf ik niet aan te beginnen, wie weet kan je me inspireren om daar verandering in te brengen?
Bart kijk hier https://greatcurryrecipes.net/
 
Terug
Bovenaan Onderaan