BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Marietcebiel

Tondelzoeker
Berichten
1
Goedendag allemaal,
mijn naam is Marietcebiel, ben 58 jaar en in bezit van een Boretti Barillo.
Ik denk erover om over te stappen naar een Kamado maar de prijs houd mij nog tegen.
Nu toch wat meer mezelf aan het verdiepen hierin en vandaar mijn aanmelding.
Nieuwsgierig naar ervaringen en mogelijkheden.
Groeten uit Brabant
 
Welkom Marietcebiel!
 
Welkom Marietcebiel.

Ik ben zelf recent overgestapt van een vierkante bak met kolen op een Kamado. Als de prijs een probleem is raad ik je aan om het forum niet meer te bezoeken! Na de aanschaf denk je steeds na iets gelezen te hebben, oh maar dat is handig zal ik ook dat erbij kopen. Ik verdenk inmiddels de helft van de leden ervan dat ze voor de accessoire industrie werken. Mijn wensenlijst voor de kerst is bijna helemaal gietijzer. Maar veel plezier geeft het wel. Het is alleen slecht voor je portemonnee.
 
Goedendag allemaal,
mijn naam is Marietcebiel, ben 58 jaar en in bezit van een Boretti Barillo.
Ik denk erover om over te stappen naar een Kamado maar de prijs houd mij nog tegen.
Nu toch wat meer mezelf aan het verdiepen hierin en vandaar mijn aanmelding.
Nieuwsgierig naar ervaringen en mogelijkheden.
Groeten uit Brabant
Welkom Marietcebiel.

Ik ben zelf recent overgestapt van een vierkante bak met kolen op een Kamado. Als de prijs een probleem is raad ik je aan om het forum niet meer te bezoeken! Na de aanschaf denk je steeds na iets gelezen te hebben, oh maar dat is handig zal ik ook dat erbij kopen. Ik verdenk inmiddels de helft van de leden ervan dat ze voor de accessoire industrie werken. Mijn wensenlijst voor de kerst is bijna helemaal gietijzer. Maar veel plezier geeft het wel. Het is alleen slecht voor je portemonnee.
Welkom.
Laat je niet tegen houden door wat accesoires. Die groeien in de loop van de tijd wel bij.
 
Welkom! Veel plezier hier. Je kan het net zo gek maken als je wilt. En er zijn ook heel veel besparende tips.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Nogmaals welkom,

Overigens zijn er zo vlak voor de kerst leuke aanbiedingen bij verschillende dealers, dus je kan nu jezelf een aardig cadeau geven. Je hoeft ook niet het grootste model te nemen. Ik heb zelf na veel dubben een KJC1 gekocht, maar ik zou 95% van de tijd met een compact toe kunnen. Maar als ik nu opnieuw een keuze zou maken dan werd het waarschijnlijk een big Joe. Zaken die ik mee heb laten wegen zijn,
Garantie, duur en afhandeling.
Compleetheid, halve roosters systeem.
Continuïteit, kan ik over twee jaar nog originele accessoires krijgen.
En de prijs natuurlijk.
Voor de drie eerste zaken is dit forum een geweldige bron van informatie.
Veel sterkte met je beslissing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan