BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Macjohn

Tondelzoeker
Berichten
2
Mijn naam is Jeroen, ik ben 47 jaar en woon in Hilversum. Ik ben vorig jaar begonnen met het oriënteren voor een Kamado BBQ., ik heb nu een betonnen BBQ waarmee ik kan lezen en schrijven. Het nadeel is dat je er eigenlijk alleen de kleine stukjes vlees op kan bereiden dus vandaar mijn wens om een nieuwe BBQ te kopen maar de oude houden we natuurlijk ook.
Ik hoop hier wat meer inspiratie op te doen om de juiste keuze te maken en dan vaker iets lekkers te kunnen serveren aan vrienden en familie.
Ik heb al uren YouTube filmpjes bekeken van de BBQ Experience Center, NasQ BBQ, Kamado Joe, Ralphs BBQ Tube en natuurlijk Noskos BBQ enz.
Door deze filmpjes ben ik er eigenlijk wel over uit dat het een Kamado moet worden maar nu nog een keuze maken wat voor merk en welke grote.

Ik ik iedereen alvast bedanken voor het delen van hun ervaringen en hun hulp.

Foto bbq is het zelfde type als ik thuis heb.

bbq.jpg
 
Als je de kamado hebt ,en gebruikt. Dan gaat hier snel de sloophamer door 😁.
Welkom op de forum
 
Welkom Jeroen!
 
Mogguh. Op zich een leuk ding, dat betonnen gevalletje. Gewoon bewaren. Ik ben nou al een aardig tijdje aan het roken op een off set maar me weber waar ik de deksel van kwijt ben gebruik ik ook nog. Die krijgt een nieuwe bestemming als inbouw tuintafel bbq. Als het werkt, nie weg doen...

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Hoi Jeroen, welkom bij het Genootschap
 
Welkom Jeroen
 
Jeroen, welkom bij het genootschap
 
Hallo Jeroen, mijn buurman heeft er een Weber naast te staan maar laat zijn betonnen exemplaar toch niet gaan. Het heeft toch wel z’n charme! Oh ja, de brikettenstarter werkt helemaal geweldig vanwege de schoorsteen
 
Hier kan je je rustig orienteren om een kamado aan te kopen en nadien is er ook nog massa's aan inspiratie te vinden om er lekkere gerechten op te bereiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan