Beef en Steak

Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pelle
  • Startdatum Startdatum

Pelle

Tondelzoeker
Hallo ik ben Pelle,

Ik BBQ al een aantal jaren. Na begonnen te zijn met een Barbecook grill en later een Weber Q gas BBQ ben ik drie jaar geleden gezwicht voor een Weber Master Touch Premium. Een zeer fijne BBQ waarop ik me heerlijk kan uitleven. Mede geïnspireerd door het boek van Dennis probeer ik verschillende gerechten en methodes uit. In de winter merk ik dat de temperatuur van mijn BBQ niet heel stabiel is en zit ik stiekem te kijken naar een Kamado (mooi excuus toch :) )Ik hoop hier meer te leren van jullie ervaringen en zal in de toekomst ook wat van mijn creaties hier posten.

Groet,
Pelle

Laatst bewerkt:
Deze jongen heb ik met Kerst gemaakt. De foto is halverwege het proces.

IMG_8048.jpg

Welkom Pelle!

Mooi stuk vlees heb je daar bereid.

Veel plezier hier op het forum.

Welkom Pelle.

Welkom hier pelle , maar vraag hier alsjeblieft niet wat voor kamado je moet kopen .
De laaste die dat vroeg is nu vermist 😅

Welkom Pelle. Veel plezier hier.
Met de Weber MT heb je gewoon al heel veel BBQ
@Rdj +1

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Welkom hier pelle , maar vraag hier alsjeblieft niet wat voor kamado je moet kopen .
De laaste die dat vroeg is nu vermist 😅
Hahaha, dat was me al duidelijk. Zoveel mensen zoveel meningen. Voorlopig hou ik het nog bij m'n keteltje. Ik heb wel een Slow n Sear in bestelling staan. Eens kijken of dat wat toevoegt. De plate setter van Weber werkt best goed maar ik wil ook graag twee zones tot m'n beschikking hebben.

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Dan zou ik toch de Summit kamado van Weber overwegen..........
Voor het geval je de vraag tóch stelt

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Bingo😄 daar zit ik dus ook naar te turen.
Als de winkels weer open gaan wil ik die eens in het echt zien. Ik vind de BGE en Classic Joe 3 er (heel) mooi uit zien maar zie geen enorme voordelen en zeker niet tov de prijs. Maar wil ze alle 3 eerst zien en het liefst eens mee werken.
Maar ben ook nog niet uitgestudeerd op m’n Webertje. Maar je moet toch iets te dromen hebben😅

Hahaha, dat was me al duidelijk. Zoveel mensen zoveel meningen. Voorlopig hou ik het nog bij m'n keteltje. Ik heb wel een Slow n Sear in bestelling staan. Eens kijken of dat wat toevoegt. De plate setter van Weber werkt best goed maar ik wil ook graag twee zones tot m'n beschikking hebben.
Doe wat jij mooi en prettig lijkt om mee te werken.
Van een Q van een paar honderd euro tot een paar duizend , je kunt ze van allemaal evenveel plezier hebben en even lekkere gerechten maken .
Dus laat je niet gek maken 😉

Welkom bij het genootschap

Die jongen ziet er goed uit

welkom bij het genootschap :)

Terug
Bovenaan Onderaan