Beef en Steak

Voorstellen

ArjanVr

Tondelzoeker
Na al een tijdje mee gelezen te hebben als gast op dit forum mezelf toch eind vorige week aangemeld. Ik ben 37 jaar oud en woon samen met mijn vrouw en zoon in het gezellige Apeldoorn. Ik probeer al heel wat jaartjes tijd te vinden voor het BBQ-en maar kwam tot vorig jaar niet veel verder mee. Dit jaar probeer ik steeds meer uit en heb ik zo waar al 2 low-and-slow sparerib sessies achter de rug. Dus al met al nog steeds een beginnend BBQ-er. :-)

Op dit moment heb ik een Weber Master Touch GBS 57cm. Tot vandaag maakte ik voor alle sessies gebruik van Weber briketten maar vandaag zijn de Ecobrasa briketten binnen gekomen dus een volgende sessie die maar eens proberen. Ik probeer later vandaag of morgen een verslagje te posten van mijn Spareribs 3-2-1 sessie van vandaag. Ik vind het leuk om ervaringen te delen en hierop feedback te ontvangen. Hopelijk kunnen we dan van elkaar weer leren ;-)

Welkom, spareribs ook al keer op houtskool geprobeert? Denk dat, dat ook wel moet werken. Zeker omdat je “maar” 6 uurtjes kwijt bent

Welkom bij het genootschap
Hopelijk krijg je de tijd gevonden nu

Welkom ben net als jij ook mijn eerste stappen aan het zetten met een Weber Master Touch GBS 57cm. Lukt al aardig om de temperatuur bij low & slow stabiel te houden. Succes met je volgende sessies en ben benieuwd naar je ervaringen.

Welkom. De weber is een prima alleskunner-instapmodel. Velen hebben hem en/of collectie uitgebreid met andere q's. Je heb er lang plezier van.

Hallo Arjan. goed idee die EcoBrasa briketten 't is een prima briket brand goed en lang en weinig afval als je het vergelijkt met andere .
Veel plezier bij het genootschap.

Hoi Arjan,
welkom bij het Genootschap

Terug
Bovenaan Onderaan