Beef en Steak

voorstellen

Erik67

Tondelzoeker
Hallo, ik ben een enthousiaste BBQ-er en al twee en een halve maand in afwachting van mijn Masterbuilt. Zojuist gehoord dat deze morgen (woensdag 29 juli) in de showroom staat en dat ik mijn bestelling mag afhalen. Hiervoor een bestelbusje geregeld omdat bezorging mij te lang gaat duren, dit weekend wordt het prachtig weer en wil ik graag experimenteren. De fik erin dus. Gelijk een doos spare ribs besteld die ik vrijdag op kan halen. Belooft een geweldig weekend te worden. Gezien de reacties op dit forum verwacht ik nog veel tips en tops te krijgen.

welkom Erik, veel plezier met je nieuwe bbq.

Hey Arno, helaas, was het maar zo’n feest. Morgen bekijken in de showroom. Eindelijk staat ie er weer en kan ik ja of nee zeggen maar eigenlijk is dat voor de vorm want ik wil hè, gewoon hebben. Dan donderdag ophalen en opbouwen. Voel me net een klein kind zo blij, hahahahaha

Hoi Erik,
welkom bij het Genootschap

Welkom hier
En? Gaat het goed komen?

gaat zeker goed komen. Alles komt bij elkaar, de BBQ en natuurlijk prachtig weer. Heb ook al 10 kg spare ribs besteld om te oefenen. Mocht daar nog iets van overblijven dan is er behoorlijk ruimte gemaakt in de diepvries.

Terug
Bovenaan Onderaan