BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Sigmar

Tondelzoeker
Berichten
3
Hoi,
Van mijn zijde even een korte introductie. Ik BBQ al jaren 15 jaar op een Weber Q320. Echt bijna al het vlees gaat bij ons op de BBQ, zomer en winter. Het mooiste en lekkerste vind ik om grote stukken vlees uren t laten garen op mijn bbq. Helaas is deze na 15 trouwe dienstjaren “overleden” en ben ik dus op zoek naar een andere. Ik hoop hier wat tips te vinden welke wel en welke vooral niet aan te schaffen. Zoals het nu lijkt wordt het de keuze uit 1 van de volgende 3. Een Weber Genesis S310, heeft het voordeel dat het een bekend merk is, voor mij persoonlijk hele goede ervaringen mee. 2. Een Boretti Ligorio. Advies van de verkoper, zou een hele goede BBQ zijn met meer mogelijkheden dan de andere 2 alternatieven ( infrarood brander achter en onder) en ziet er zoals je van een Italiaan mag verwachtten gelikt uit. Nadeel......op de stikker met het serienummer staat Made in China 🤔🤔. 3. Een Napoleon rogue 425/525, ziet er goed uit, goede reviews van gelezen / gezien, goed merk, lange garantie termijn iets anders dan een Weber.
Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden.
Grt en tot q’s
 
Sigmar, welkom op het Genootschap. Ben wellicht niet de beste adviseur wat betreft gas barbecues. Maar Napoleon en Weber zijn beide geroneerde merken. Zelf heb je al jarenlang ervaring met gas en weet je precies hoe het werkt. Het enig wat je jezelf moet afvragen, heb ik de extra gadgets nodig en ga ik ze gebruiken. Succes met je keuze.
 
Hoi Sigmar,
welkom bij het Genootschap.
Ik sluit me bij de wijze woorden van Frits aan.
 
Welkom hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan