Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duive zei:Hans zei:Hoi Dirk.
Welkom bij het genootschap.
Welke bbq het beste is vraag je?
Hangt er helemaal vanaf wat je er mee wilt gaan doen de eisen die je er aan stelt en wat zeker niet onbelangrijk is de dikte van je portomonaie.
Met die gegevens is het beter raad geven.
Succes met je zoektocht !
Ja ik wil er eigenlijk wel 4 racks spareribs op kwijt kunnen. Heb ook wel eens filmpjes gezien dat mensen een dubbel rooster hadden maar dat zal vast niet op elke bbq kunnen. Budget is denk ik tot 1500. Vind alleen rood en groen echt lelijke kleuren haha.
Hoi Dirk.Duive zei:Hoi,
Mijn naam is Dirk uit 's-Gravenzande.
Sinds afgelopen zomer ben ik een beetje begonnen met bbq-en op mijn Weber ketel.
Na een hele kip en een keer moinkballs gemaakt te hebben wilde ik gelijk al een Kamado kopen.
Mijn vriendin hield dit echter tegen omdat ik haar ook de bokszak op zolder niet gunde na 2 lesjes kickboxen.
Eerst minimaal een half jaar bbq-en en dat halve jaar zit er nu bijna op en het leek me handig om o.a. via dit forum informatie op te doen over welke bbq het beste is.
Inmiddels wel al steeds meer stukken vlees bereid en ik hoop hier nog veel inspiratie op te doen. :-O